Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 września 2002, 12:02

RollerCoaster Tycoon II - GOLD

Jak podaje firma Infogrames, sequel jednej z najlepiej sprzedających się strategii ekonomicznych w historii - RollerCoaster Tycoon został ukończony, a płyta „Gold Master” znajduje się już w tłoczni. Oficjalny termin wydania RollerCoaster Tycoon II to połowa października.

Jak podaje firma Infogrames, sequel jednej z najlepiej sprzedających się strategii ekonomicznych w historii - RollerCoaster Tycoon, został ukończony, a płyta „Gold Master” znajduje się już w tłoczni. Oficjalny termin wydania RollerCoaster Tycoon II to połowa października.

Grę stworzył ten sam zespół developerski (pod przewodnictwem Chrisa Sawyera) co część pierwszą, wprowadzając wiele modyfikacji i usprawnień. Nowa odsłona serii posiada ładniejszą i bardziej szczegółową grafikę, większą liczbę rollercoasterów (kolejek), sklepów i innych składowych części wesołego miasteczka. Posiada także oficjalną licencję firmy Six Flags, potentata w dziedzinie parków rozrywki i projektowania kolejek górskich. W RollerCoaster Tycoon II znajdziemy pięć autentycznych parków firmy Six Flags, tj. California's Magic Mountain, New Jersey's Great Adventure oraz parki w Texasie, Belgii i Hollandii, a także 25 rodzajów licencjonowanych rollercoasterów Six Flags, w tym te najsławniejsze Viper, Titan oraz Goliath. Znacznie udoskonalony został system projektowania kolejek, teraz pozwalający na łatwiejsze ich konstruowanie; ponad dwukrotnemu powiększeniu uległy mapy, na których budujemy swoje królestwo rozrywki; dodano także nowe zestawy tematyczne przyciągające kolejnych klientów (m.in. Egipski i Rzymski) oraz wbudowano potężny edytor pozwalający na tworzenie własnych map i scenariuszy.

Oficjalna strona gry

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej