Prace nad polską produkcją Wolfschanze 1944 wciąż trwają
Wolfschanze 1944 to FPS w realiach II wojny światowej, tworzony przez polskie studio developerskie o nazwie Calaris. Z początkiem czerwca, premiera tytułu została przełożona na sierpień, co nadal jest aktualne. Prace nad grą wciąż trwają, a projekt ma się bardzo dobrze, o czym świadczy najnowsza aktualizacja oficjalnej strony programu.
Daniel Sodkiewicz
Wolfschanze 1944 to FPS w realiach II wojny światowej, tworzony przez polskie studio developerskie o nazwie Calaris. Z początkiem czerwca, premiera tytułu została przełożona na sierpień, co nadal jest aktualne. Prace nad grą wciąż trwają, a projekt ma się bardzo dobrze, o czym świadczy najnowsza aktualizacja oficjalnej strony programu.
Serwis poświęcony Wolfschanze 1944 można znaleźć pod adresem: www.wolfschanze-game.com. Ostatnio dodano tam listę postaci wraz z ich opisem, jakie napotkamy podczas rozgrywki. Pojawiły się również nowe screeny w dziale Gallery.

A czego można się spodziewać po samej grze? Ostatnią produkcją ze Studia Calaris (wcześniejsze to m.in. Mortyr i The Mysterious Island), w jaką możemy zagrać jest przygodowa gra zręcznościowa Tytus, Romek i A'Tomek. Jej recenzja kilka dni temu trafiła na łamy Gry-OnLine. Niestety komputerowy Tytus nie do końca spełnił oczekiwania graczy. Miejmy nadzieję, Wolfschanze 1944 poprawi wizerunek Calaris.
Fabuła Wolfschanze 1944 zainspirowana jest prawdziwymi wydarzeniami i opowiada o grupie wysokich rangą oficerów, planujących zamach na Hitlera. Gracz wcieli się w jednego ze spiskowców. Więcej informacji na temat gry można znaleźć w naszej Encyklopedii Gier.




Wilczy Szaniec
Wolfschanze 1944: The Final Attempt
Data wydania: 28 kwietnia 2006
Gracze
Komentarze czytelników
neXus Senator

rathunter -> acha, stara zasada "dobrze czy żle by tylko pisano" ;)
Co mnie osobiście podobało się w Cod:
1. Grafika
2. Jako pierwsza gra tego typu wprowadziła towarzyszy broni - gracz czuje się nie jak superhero tylko jak typowy żołnierz w tym okresie
3. Ograniczona ilość noszonej broni i możliwośc jej podmieniania
4. Fabuła
5. Możliwości multiplayer
Jeśli stworzycie podobne warunki w swojej grze - będę jej orędownikiem. Ale na razie z dużym sceptycyzmem podchodzę do waszej produkcji, a Twoje wypowiedzi jeszcze bardziej go zwiększają...
Dagger Legend
Przejrzałem wątek raz jeszcze i zastanawiam się jak mogłem pominąć takie perełki humoru:
Gladius, Owszem masz prawo twierdzić ze Tobie grafika nie podoba się. Każdy, kto spojrzy na screeny będzie wiedział ze majaczysz
Dagger ==> Niech Cie o to głowa nie boli. Sprzedawaliśmy gry zanim Ty sie urodziłeś. Jesteśmy doświadczonym zespołem. Nie wiem dlaczego nie możesz tego zrozumieć. Martw sie o nowicjuszy takich LooZ.
LooZ^ Legend
Dagger : To nie wiesz, ze gre Pong wyprodukowala firma Calaris? :)
sakhar : Chetnie, ale wolalbym narazie na prv, wiec jak masz ochote odezwij sie na gg :)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-08-05 21:02:45]
gamesarea_pl Konsul

Kaszanka Zone wciąż żyje!!!!!!!!!! Yeah!!!!!!!!!!
zanonimizowany439093 Junior
witam fajna gra akci ale brak kodekuf i niekture plasze są nie do prześcia pozdro MACGYER