Potwierdzone informacje o Max Payne 3
Dosłownie kilka dni temu pojawiły się niepotwierdzone jeszcze wtedy informacje dotyczące trzeciej części znakomitej strzelani autorstwa Remedy, Max Payne. Ich źródłem był najnowszy numer magazynu GameInformer – teraz, wraz z kolejnymi prenumeratorami otrzymującymi swoje egzemplarze pisma, kolejne szczegóły gry wychodzą na światło dzienne.
Maciej Myrcha
Dosłownie kilka dni temu pojawiły się niepotwierdzone jeszcze wtedy informacje dotyczące trzeciej części znakomitej strzelani autorstwa Remedy, Max Payne. Ich źródłem był najnowszy numer magazynu GameInformer – teraz, wraz z kolejnymi prenumeratorami otrzymującymi swoje egzemplarze pisma, kolejne szczegóły gry wychodzą na światło dzienne.
Po pierwsze, informacje zaprezentowane w poprzedniej wiadomości znajdują potwierdzenie w rzeczywistości – akcja osadzona 12 lat po wydarzeniach znanych z Max Payne 2 rozgrywa się w Sao Paulo, gdzie przeniósł się nasz bohater (a właściwie uciekł przed demonami przeszłości związanymi z Nowym Jorkiem). Jak widać z okładki GameInformera, Max jest człowiekiem dość mocno dotkniętym przez życie – twórcy używają nawet określenia kompletnie rozbity (być może stąd uzależnienie od środków przeciwbólowych), pracującym jako ochroniarz dla pewnej bardzo bogatej rodziny.
Po drugie, gra zawierać ma wszystko to, z czego słynęły jej poprzednie części – jak mówi w rozmowie z redaktorami GameInformer Rob Nelson z firmy Rockstar, elementy z „tradycyjnego” Max Payne’a zostały poddane odpowiednim ulepszeniom, w wyniku czego otrzymaliśmy prawdziwy „balet z bronią” (gun ballet lub też gun-fu).
Po trzecie, nasz bohater będzie mógł używać przeciwników jako ludzkich tarcz oraz wykorzystywać szereg naturalnych osłon, jednak zdaniem pana Nelsona, rozgrywka nie będzie koncentrować się na schemacie „znajdź osłonę, strzel, przemieść się do kolejnej odsłony” – to ma być prawdziwa, twarda walka. Jak już wcześniej wspominano, wiele elementów otoczenia można będzie zniszczyć, tak więc powyższy system „krycia się” podczas wymiany ognia może nie na wiele się przydać.
Na koniec ujawniono, iż ekipa Rockstara przygotowując się do procesu tworzenia gry wykorzystała materiały (m.in. zdjęcia) z prawdziwych gett w Sao Paolo aby jak najwierniej oddać panujący w nich klimat. Jak więc widać, Max Payne 3 powoli nabiera kształtów – szczerze powiedziawszy czas to najwyższy, jeśli gra ukazać się ma jeszcze tej zimy.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
Kazioo Senator
Walka z bronią to chyba GUN-KATA.
Przynajmniej tak to nazywano w Equilibrium... czyżby R* zachwycił się tym filmem? ;p
zanonimizowany378216 Generał
coś dla PC-towców ostatni screen na dole brak logo PC
http://www.eurogamer.pt/gallery.php?game_id=3200&article_id=611837#anchor
Azerath Senator

W pierwszej i drugiej części ogromne znaczenie miała pewna rzecz. Coś po czego usłyszeniu nazwy od razu do głowy wracały wspomnienia związane z tą grą. Tym czymś jest klimat noir. Max bez tego nie istnieje, a scenki przerywnikowe, które wykonaniem przypominały komiks najprawdopodobniej też znikną! Max jest już drugą, po Samie Rybaku, postacią, która została uśmiercona - gra może nie będzie kaszanką, ale Max'em Payne'em na pewno też nie będzie.
zanonimizowany596062 Chorąży
Jezu co to ma być?! Jeśli chcą zachować taki wygląd gry to niech zmienią jej tytuł natychmiast. Taka gra nie ma prawa mieć w nazwie ,,Max Payne" Ehh szkoda, że Remedy tego nie robi, no ale czekam przynajmniej na Alana Wake'a:)
LordVader1 Generał
Dobrze, że potwierdzono informacje o Max Payne 3. Nie mogę się doczekać premiery.