Popyt na Xboxa 360 w Europie większy, niż w USA

Podczas targów CES Peter Moore, szef marketingu oddziału Microsoft Xbox, w rozmowie z redaktorami serwisu Joystiq podzielił się kilkoma interesującymi szczegółami dotyczącymi debiutu rynkowego konsoli Xbox 360.

Karolina Talaga

Komentarze

Podczas targów CES Peter Moore, szef marketingu oddziału Microsoft Xbox, w rozmowie z redaktorami serwisu Joystiq podzielił się kilkoma interesującymi szczegółami dotyczącymi debiutu rynkowego konsoli Xbox 360.

Zapytany o największe wyzwanie, jakiemu musi teraz sprostać koncern, Peter Moore odpowiedział, że największym problemem jest dostarczenie odpowiedniej ilości egzemplarzy Xboxa 360. Co ciekawe i zaskakujące, szef Microsoft Xbox zdradził, że w Europie zapotrzebowanie na wspominaną konsolę jest większe (!), niż w Stanach Zjednoczonych.

„Największym wyzwaniem dla nas jest sprostanie zapotrzebowaniu. Kontynuujemy dostarczanie dużej ilości konsol, w szczególności do Europy, gdzie popyt jest nawet większy, niż w Stanach Zjednoczonych - choć może trudno w to uwierzyć. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby sprostać temu popytowi i miejmy nadzieję, później na wiosnę, będziecie mogli po prostu wejść do sklepu i kupić konsolę” – powiedział Moore.

Cóż, trzymamy za słowo.

Prey na Xbox 360 tworzony jest bez dev-kita...

Następny
Prey na Xbox 360 tworzony jest bez dev-kita...

Pobierz trzecie uaktualnienie do Wielkiej Encyklopedii Gier 2006!

Poprzedni
Pobierz trzecie uaktualnienie do Wielkiej Encyklopedii Gier 2006!

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl