Painkiller: Battle Out of Hell – pierwsze detale

Znany zagraniczny serwis branżowy IGN przeprowadził wywiad z Adrianem Chmielarzem, pracownikiem polskiego studia developerskiego People Can Fly (niech nikogo nie zwiedzie anglojęzyczna nazwa!). Rozmowa dotyczy oczywiście pierwszego dodatku do Painkillera, zatytułowanego Battle Out of Hell.

Włodarczak Adam

Znany zagraniczny serwis branżowy IGN przeprowadził wywiad z Adrianem Chmielarzem, pracownikiem polskiego studia developerskiego People Can Fly (niech nikogo nie zwiedzie anglojęzyczna nazwa!). Rozmowa dotyczy oczywiście pierwszego dodatku do Painkillera, zatytułowanego Battle Out of Hell.

Podejście Adriana najlepiej opisze fragment wywiadu:

IGN: (...) - Co powiesz o bossach? Możesz ich opisać dokładniej?

Adrian: - Mogę, tylko że naprawdę tego nie chcę robić – przepraszam. Jest za wcześnie, by psuć zabawę. (...)

Niemniej, kilka szczegółów z tej rozmowy da się wycisnąć. Przedstawiamy je poniżej:

  • Fabuła dodatku rozpocznie się zaraz po zakończeniu tej znanej z pierwowzoru. Główny bohater gry - Daniel, zostaje otoczony przez złe demony, z kolei Alastor - kolejna mroczna postać w grze, przejmuje właśnie demoniczne moce od samego Lucyfera...
  • Pojawią się nowe, interesujące bronie, na czele z pistoletem maszynowym z twistem na oraz miotaczem ognia.
  • Być może przeciwnicy w pewnym stopniu przypominać będą tych z poprzednika, ale tylko w małej części. Programiści pracują nad nowymi, oryginalnymi postaciami.
  • Mapy w trybie multiplayer cechować będzie przede wszystkim jakość, a nie ilość. Dla marudzących na brak stosów oficjalnych aren, tworzony jest edytor, pozwalający tworzyć własne mapy.
  • W trybie gry wieloosobowej ujrzymy „capture the flag”, który dodatkowo zostanie usprawniony i zmodyfikowany, nadając grze sieciowej jeszcze barwniejszych rumieńców!
  • Pojawią się nowe ciekawostki graficzne – zatrudniony został nowy specjalista od... efektów specjalnych.
  • Prawdopodobnie przed premierą wypuszczona zostanie wersja demonstracyjna, ale ostateczna decyzja zależy od wydawcy, firmy DreamCatcher.
  • Poza oficjalnym edytorem, polscy programiści chcą udostępnić fanom specjalne narzędzia, pozwalające na tworzenie w prosty sposób dodatków do gry.

Dla ciekawskich – pełen interwiew znajduje się na tej stronie.

Painkiller (2004)

Painkiller (2004)

PC Xbox
po premierze

Data wydania: 9 kwietnia 2004

Informacje o Grze
8.2

GRYOnline

8.2

Gracze

OCEŃ
Oceny
  • Dreamcatcher / The Adventure Comp.
  • PC
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2004-07-09
12:55

zanonimizowany141902 Chorąży

👍

no no zapowiada sie ciekawie, a kim jest ten specjalista od efektow specjalnych?

Komentarz: zanonimizowany141902
2004-07-09
13:42

brutu Senator

brutu
👍


No no,ciekawie, jak bedzie trzymac przynajmniej poziom postawki, to bedzie dobra gra ;).

ciekawe,jak bedzie z dystrybucja?! znowu Dobra Gra, czy teraz bedzie kosztowac "tylko" 99zl?

Komentarz: brutu

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl