Czerwiec 2002 roku, czyli termin wydania Warcraft III: Reign of Chaos, trzeciej części kultowego RTS-a zbliża się dużymi krokami. Cały czas trwają testy gry, wyłapywane są wszelkie błędy i niedociągnięcia, a wczoraj na oficjalnej stronie gry przedstawiono oficjalne wymagania sprzętowe Warcraft III, co sugeruje, że optymalizacja kodu została ukończona lub niemal całkowicie ukończona. Patrząc na screeny, filmy z gry, itp. oraz na podane wymagania sprzętowe widać, że programiści firmy Blizzard naprawdę fachowo wykonali swoją robotę.
Czerwiec 2002 roku, czyli termin wydania Warcraft III: Reign of Chaos, trzeciej części kultowego RTS-a zbliża się dużymi krokami. Cały czas trwają testy gry, wyłapywane są wszelkie błędy i niedociągnięcia, a wczoraj na oficjalnej stronie gry przedstawiono oficjalne wymagania sprzętowe Warcraft III, co sugeruje, że optymalizacja kodu została ukończona lub niemal całkowicie ukończona. Patrząc na screeny, filmy z gry, itp. oraz na podane wymagania sprzętowe widać, że programiści firmy Blizzard naprawdę fachowo wykonali swoją robotę.
Minimalne wymagania to: Pentium II 400MHz lub odpowiednik, 128MB RAM, akcelerator graficzny z 8MB pamięci (TNT, i810, Voodoo 3, Rage 128 lub lepsze) ze wsparciem dla DirectX 8.1; czyli mówiąc szczerze sprzęt jaki posiadałem w 1998 roku. Wymagania rekomendowane to: Procesor 600MHz, 256MB RAM, akcelerator graficzny z 32MB pamięci i wsparciem dla DirectX 8.1, czyli konfiguracja, którą zapewne większość z graczy posiada we własnych domach. Co najciekawsze, wymagania te dotyczą wszystkich systemów operacyjnych firmy Microsoft, tj. Windows 98/ME/2000/XP.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
1

Autor: Przemysław Bartula
W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.