Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 maja 2002, 09:04

Mobile Forces - GOLD

Firma Rage Software poinformowała, że jej najnowsza produkcja Mobile Forces (której najnowsze demo sprzed kilku dni znajduje się w naszym dziale Pliki) oparta na osławionym silniku Unreal’a została ukończona (status GOLD) i pojawi się w europejskich sklepach pod koniec maja.

Firma Rage Software poinformowała, że jej najnowsza produkcja Mobile Forces (której najnowsze demo sprzed kilku dni znajduje się w naszym dziale Pliki) oparta na osławionym silniku Unreal’a została ukończona (status GOLD) i pojawi się w europejskich sklepach pod koniec maja.

Mobile Forces to gra akcji/taktyczny shooter wojenny, w którym gracze mogą siać zniszczenie nie tylko za pomocą broni ręcznej lecz również całej gamy uzbrojonych po zęby pojazdów. Akcja Mobile Forces toczy się w dwunastu odmiennych lokacjach, począwszy od doków i obozu szkoleniowego, a skończywszy na bazie ukrytej wśród niedostępnych lodów. Do dyspozycji otrzymujemy dziewięć rodzajów broni ręcznej, każda z dwoma trybami strzelania, oraz różnego typu gadżety, jak laserowe miny, itp. Wprowadzone do gry pojazdy wykonane zostały przez twórcę samochodów, które występują w Grand Theft Auto 3 i Wild Metal Country, dzięki czemu charakteryzują się doskonale oddaną fizyką i modelem jazdy. Nie są to „pudełka” które jeżdżą lecz pojazdy wyposażone w zawieszenie, silniki, hamulce itd., co powoduje, że zniszczenie konkretnego elementu wpływa na ich sprawność. Gra pozwala na rozgrywkę w trybie single player oraz multiplayer (wykorzystującego silnik Unreal Tournament), gdzie gracze mogą zmagać się między sobą w kilku trybach gry, między innymi Death Match oraz Capture the Flag.

Zapraszam na oficjalną stronę Mobile Forces.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej