Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 16 sierpnia 2007, 08:54

Nowe gry z cyklu Brothers in Arms i The Settlers z technologią SpeedTreeRT

Opracowaną przez firmę Interactive Data Visualisation, Inc. technologię SpeedTreeRT, zobaczymy w dwóch nowych grach, które już niedługo opublikuje na rynku koncern Ubisoft Entertainment. Mowa tu o takich tytułach jak Brothers in Arms: Hell’s Highway i The Settlers: Rise of an Empire.

Opracowaną przez firmę Interactive Data Visualisation, Inc. technologię SpeedTreeRT,zobaczymy w dwóch nowych grach, które już niedługo opublikuje na rynku koncern Ubisoft Entertainment. Mowa tu o takich tytułach jak Brothers in Arms: Hell’s Highway i The Settlers: Rise of an Empire.

Nowe gry z cyklu Brothers in Arms i The Settlers z technologią SpeedTreeRT - ilustracja #1

The Settlers: Rise of an Empire

SpeedTreeRT to bardzo popularna wśród developerów technologia, która pozwala wygenerować w grach realistycznie prezentującą się roślinność. Z narzędzi stworzonych przez amerykańską firmę skorzystało już wiele producentów, m.in. Bethesda Game Studios (The Elder Scrolls IV: Oblivion), Piranha Bytes (Gothic 3), Obsidian Entertainment, Inc. (Neverwinter Nights 2), czy Insomniac Games, Inc. (Resistance: Fall of Man).