Nibris o Sadness

Gra Sadness powstaje i ma się dobrze. Tak przynajmniej twierdzi Nibris, krakowski deweloper opracowujący tę produkcję. Po kilku dniach od zamieszczenia przez nas wiadomości o braku informacji od Nintendo na temat tej interesująco się zapowiadającej polskiej gry na Wii, firma odpisała na nasze zapytanie.

Artur Falkowski

Gra Sadness powstaje i ma się dobrze. Tak przynajmniej twierdzi Nibris, krakowski deweloper opracowujący tę produkcję. Po kilku dniach od zamieszczenia przez nas wiadomości o braku informacji od Nintendo na temat tej interesująco się zapowiadającej polskiej gry na Wii, firma odpisała na nasze zapytanie.

Niestety o samym Sadness nie napisano nic poza tym, że gra wyjdzie w 2009 roku, co było już wiadomo od jakiegoś czasu. W e-mailu skoncentrowano się jedynie na sprostowaniu wiadomości dotyczącej braku Nibris i Sadness na stronach Nintendo.

Jak stwierdziła Wioletta Handzel z działu marketingu wspomnianej firmy, jest na to za wcześnie. Zgodnie ze strategią japońskiego producenta, tworzona gra jest „składana w Nintendo i anonsowana, kiedy ma gotową wersję beta”. Tymczasem Sadness jest w zbyt wczesnej fazie produkcji, by takowa istniała.

Jak już pisaliśmy, żadnych konkretów odnośnie Sadness nie podano. Pozostajemy jednak w kontakcie z firmą Nibris i w niedalekiej przyszłości możecie spodziewać się nowych informacji, uzyskanych bezpośrednio od producenta.

Sadness

Sadness

Nintendo
anulowana

Data wydania: Anulowana

Informacje o Grze
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2008-01-08
11:54

BuncoleX Konsul

BuncoleX

Mimo iz nie mam Wii i miec nie bede, to licze na ta gre, bo tworzona jest przez polakow. To raz. A dwa- zapowiada sie ciekawie.

Komentarz: BuncoleX
2008-01-08
12:12

koobon Legend

Vidos -->
Trochę mało zważywszy, że gra anonsowana była po raz pierwszy chyba półtora roku temu.

Komentarz: koobon
2008-01-08
15:46

fan realu madryt i raula Legend

fan realu madryt i raula

Chyba grę robi pięc osób po dwie-tzry godziny dziennie. Jak powstaje ona tyle czasu i nadal jest ona na wczesnym etapie prac to innego wyjścia nie widzę. Chyba, że pracują oni przez miesiąc, a otem kasują połowe tego kodu, który zrobili. Tempo mają naprawdę marne.

Komentarz: fan realu madryt i raula
2008-01-08
20:58

Azuredragon Konsul

Azuredragon

Mam nadzieję, że developer da radę i tak jak Wiedźmin zawojował zagranicą pecety, tak Sadness podbije konsole miłośników Wii. :)

Komentarz: Azuredragon
2008-05-08
18:34

zanonimizowany432898 Generał

Liczę na nich nie dlatego, że mam kompleks "polaka", tylko ten horror to będzie nowy wymiar gier. Żeby ostro srać w majty, trzeba się wczuć - taki wniosek ostatnio sobie walnąłem.
Mało tego, graficznie ma zaskoczyć wszystkich, którzy wątpili w Wii w tej kwestii.
Generalnie to drugie mnie mniej interere, bo ważniejsze by naprawdę mieli świetne pomysły przy wykorzystaniu możliwości kontrolerów Wii.

Komentarz: zanonimizowany432898

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl