Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 września 2008, 12:58

autor: Piotr Doroń

Multiwinia już w sprzedaży. Przetestuj demo

Brytyjska firma Introversion Software poinformowała o światowym debiucie strategii Multiwinia: Survival of the Flattest, produkcji opracowanej na bazie opublikowanej w 2005 roku gry o tytule Darwinia. Wszyscy zainteresowani mogą ją nabyć za pośrednictwem oficjalnego sklepu internetowego Introversion.

Brytyjska firma Introversion Software poinformowała o światowym debiucie strategii Multiwinia: Survival of the Flattest, produkcji opracowanej na bazie opublikowanej w 2005 roku gry o tytule Darwinia. Wszyscy zainteresowani mogą ją nabyć za pośrednictwem oficjalnego sklepu internetowego Introversion.

Multiwinia już w sprzedaży. Przetestuj demo - ilustracja #1

Gracze mogą skorzystać z trzech form składania zamówień na grę – na elektroniczną wersję gry (15 funtów), na edycję pudełkową (z możliwością pobrania wersji elektronicznej – 20 funtów) oraz na specjalną, limitowaną edycję pudełkową (30 funtów). Multiwinię można także nabyć poprzez serwis Steam. W niedalekiej przyszłości do sklepów trafi również standardowa edycja pudełkowa. Osoby, których oryginalna forma Multiwinii nie przekonuje do końca, mogą przed zakupem przetestować wersję demonstracyjną gry. Znajdą ją pod tym adresem.

Czym jest Multiwinia? Podobnie jak pierwowzór, Multiwinia jest grą wojenną rozgrywaną w czasie rzeczywistym, której głównymi bohaterami są dwuwymiarowe sprite’y, żyjące w wirtualnym świecie o nazwie Darwinia. Program umożliwia tworzenie armii złożonej z sympatycznych, zielonych ludzików, uzbrajanie ich w rozmaite środki zagłady (m.in. granaty, wyrzutnie rakiet) i kierowanie wojska do walki z innymi uczestnikami zabawy. Na potrzeby nowej wersji gry autorzy pokusili się o liczne usprawnienia. Najważniejszym dodatkiem jest system formacji, umożliwiający lepsze zarządzanie Darwinaniami na polu bitwy i mający duży wpływ na przebieg batalii. Tym co szczególnie wyróżnia Multiwinię jest oczywiście oprawa graficzna. Teren nie jest pokryty teksturami, ale siatką polygonów, cały czas uświadamiającą gracza, że rozgrywka toczy się w wirtualnym świecie.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej

gry