Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 stycznia 2006, 13:19

Monolith kończy prace nad nową łatą do gry F.E.A.R.

Niewiele nowego słychać w kwestii F.E.A.R. – strzelaniny wyprodukowanej przez firmę Monolith Productions. Wiemy, że autorzy intensywnie pracują nad dodatkiem, ale do tej pory nie ujawniono żadnych szczegółowych informacji na jego temat. Zwolennicy ubiegłorocznego hitu muszą więc na razie zadowolić się kolejną łatką, która już niedługo ujrzy światło dzienne.

Niewiele nowego słychać w kwestii F.E.A.R. – strzelaniny wyprodukowanej przez firmę Monolith Productions. Wiemy, że autorzy intensywnie pracują nad dodatkiem, ale do tej pory nie ujawniono żadnych szczegółowych informacji na jego temat. Zwolennicy ubiegłorocznego hitu muszą więc na razie zadowolić się kolejną łatką, która już niedługo ujrzy światło dzienne.

Monolith kończy prace nad nową łatą do gry F.E.A.R. - ilustracja #1

O tym, że prace nad patchem oznaczonym liczbą 1.03 są już niemal zakończone, poinformował wczoraj przedstawiciel firmy Vivendi Universal Games. Największym udogodnieniem ma w nim być oprogramowanie PunkBuster, które zapobiega oszustwom w trybie multiplayer. Wszystko wskazuje jednak na to, że nie będzie to jedyna innowacja. Autorzy dają do zrozumienia, że pojawią się również inne, ciekawe rzeczy – nie zdradzają jednak szczegółów.

Przy okazji poprzedniej łatki (1.02), gra została wzbogacona o nową mapę do trybu multiplayer, nazwaną Asylum. Jest więcej niż pewne, że również tym razem zobaczymy premierowe poziomy autorstwa projektantów z Monolith Productions. Szczegółowe informacje na temat wszystkich dodatków zostaną opublikowane już w najbliższych dniach.

Monolith kończy prace nad nową łatą do gry F.E.A.R. - ilustracja #2

F.E.A.R. to kolejna gra z gatunku FPS autorstwa ojców m.in. Shogo: Mobile Armor Division, The Matrix Online i serii No One Lives Forever. Tytułowy akronim oznacza First Encounter Assault and Recon, co jest nazwą specjalnego rządowego oddziału militarnego ds. likwidacji wszelakiego terroryzmu. Wszyscy członkowie rzeczonego zespołu odbywają konwencjonalne szkolenie (umiejętności strzeleckie, walka wręcz itp.) oraz zdobywają zdolności o charakterze paranormalnym (np. niesamowita szybkość, owocująca de facto spowolnieniem otoczenia – vide słynny efekt bullet-time z filmowego cyklu The Matrix).

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat F.E.A.R., gorąco polecamy nasze dotychczasowe publikacje oraz:

Możesz również zapoznać się z wersją demonstracyjną programu (tryb single player), która znajduje się w tym miejscu.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej