Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 sierpnia 2002, 12:47

Kolejne dzieło programistów z Mirage Interactive trafi niedługo do sklepów

Snajper to najnowsza produkcja polskiego studia Mirage Interactive, znana dawnej pod nazwą RatHunt. Przypominam, że jest to dynamiczna gra akcji, oglądana z perspektywy pierwszoosobowej, zawierająca elementy przygodówki i RPG, oparta o LithTech, jeden z najbardziej znanych i stabilnych enginów graficznych na świecie. Zainteresowani?? Jeżeli tak to mam dobrą wiadomość. Mianowicie, polski wydawca Snajpera, firma Cenega Poland ujawniła, że znajdzie się on w naszych sklepach już w połowie września. Cena wynosić będzie tylko 59 PLN.

Snajper to najnowsza produkcja polskiego studia Mirage Interactive, znana dawnej pod nazwą RatHunt. Przypominam, że jest to dynamiczna gra akcji, oglądana z perspektywy pierwszoosobowej, zawierająca elementy przygodówki i RPG, oparta o LithTech, jeden z najbardziej znanych i stabilnych enginów graficznych na świecie. Zainteresowani?? Jeżeli tak to mam dobrą wiadomość. Mianowicie, polski wydawca Snajpera, firma Cenega Poland ujawniła, że znajdzie się on w naszych sklepach już w połowie września. Cena wynosić będzie tylko 59 PLN.

W grze wcielimy się w postać Jacka Masona - gangstera i cichego zamachowca, który po kolejnym udanym zabójstwie (misja wprowadzająca pozwala zaznajomić się z grą) trafia do więzienia przez własną głupotę - przejeżdża przez skrzyżowanie na czerwonym świetle, wdaje się w bójkę z policjantem, a przez to narusza zasady swojego warunkowego zwolnienia. W więzieniu o zaostrzonym rygorze, gdzie zostaje osadzony wybucha bunt - to szansa na ucieczkę! W czasie próby wydostania się z więzienia Mason dowiaduje się, że została mu wstrzyknięta śmiertelna trucizna - ma tylko kilka dni, aby znaleźć odtrutkę. Stąd już tylko krok do niesamowitej fabuły, wyścigu z czasem i bezwzględnymi przeciwnikami. Czy Jack zdoła rozwiązać zagadkę tajemniczego wirusa i uratować swoje życie? Przekonamy się o tym już niedługo.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej