Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 sierpnia 2008, 08:46

Kilka ciekawostek z obozu autorów Brother in Arms: Hell's Highway

„Jesteśmy na 100% pewni, że będzie demo na Xboksa 360 i na 99%, że będzie na PlayStation 3.” – tak o Brothers in Arms: Hell’s Highway mówił w rozmowie z czytelnikami serwisu Eurogamer, Randy Pitchford, szef Gearbox Software – „Prawdopodobieństwo ukazania się dema na PC wynosi około 50%.”

„Jesteśmy na 100% pewni, że będzie demo na Xboksa 360 i na 99%, że będzie na PlayStation 3.” – tak o Brothers in Arms: Hell’s Highway mówił w rozmowie z czytelnikami serwisu Eurogamer, Randy Pitchford, szef Gearbox Software„Prawdopodobieństwo ukazania się dema na PC wynosi około 50%.”

Hell’s Highway opowiadać będzie historię oddziału sierżanta Matta Bakera w trakcie Operacji Market Garden, która miała miejsce w Holandii we wrześniu 1944. Premiera gry była już kilkakrotnie przekładana, tymczasem jak się okazuje nie bez powodu. Pracownicy Gearbox wciąż znajdują nowe błędy, które przez cały czas są poprawiane. Według Pitchforda, część ekipy pragnie skupić się przede wszystkim na dopieszczeniu całości. „Ludzie pracują nad poprawkami zamiast zająć się demem, przez co cały proces potrwa nieco dłużej.” Wiemy więc, że demo się ukaże, nie mamy pewności jednak, czy nastąpi to jeszcze przed premierą pełnej wersji, czy dopiero po.

Randy Pitchford kocha achievementy dostępne na Xboksie 360. Na swoim koncie DuvalMagic uzbierał już 72,000 punktów. Ekipa cały czas zgłębia też tajniki wprowadzonych niedawno w PlayStation 3 Trofeów, jednakże Sony testowało Brothers in Arms jeszcze przed ich oficjalnym wprowadzeniem, przez co ta sprawa będzie wymagała ponownej uwagi. „A może znowu opóźnimy premierę? Żartuję!” – śmieje się Pitchford.

Zapytany o długość kampanii dla pojedynczego gracza Pitchford odpowiada dość tajemniczo, że będzie ona dłuższa niż ta w Call of Duty 4, ale krótsza niż przeciętny tytuł z serii Final Fantasy. Brothers in Arms oprócz ciągłego strzelania skupia się również na fabule, dlatego gracz doskonale wyczuje, kiedy będzie się ona zbliżała do końca. A kiedy to nastąpi, powinien się on czuć w pełni usatysfakcjonowany z tego, co przeżył. „Zauważyliście, że mówię bardziej w kategoriach uczuć niż liczby godzin? To ważne – to przenika wszystko, co robimy. Statystyki nie mają znaczenia. Mamy za to uczucia i doświadczenie.”

Pitchford podkreśla także, że najlepiej wyglądającą wersją nowego Brothers in Arms będzie ta przeznaczona dla komputerów PC z bibliotekami DirectX 10. „Mówię tylko w kategorii renderowanego obrazu – poza tym jest jeszcze zylion innych podobieństw i różnic pomiędzy różnymi platformami.”

Brothers in Arms: Hell’s Highway zadebiutuje na europejskim rynku 26 września tego roku. Gra dostępna będzie w wersjach PC, Xbox 360 i PlayStation 3. Rodzimym dystrybutorem jest firma Cenega Poland.

Przemysław Zamęcki

Przemysław Zamęcki

Grał we wszystko na wszystkim. Fan retro gratów i gier w pudełkach, które namiętnie kolekcjonował. Spoczywaj w pokoju przyjacielu - 1978-2021

więcej