Japońska premiera Gran Turismo 5: Prologue 13 grudnia
W najnowszym numerze magazynu Famitsu ujawniono datę premiery gry Gran Turismo 5: Prologue – produkcji mającej za zadanie dać graczom przedsmak tego, czego spodziewać się mogą w piątej części bestsellerowej serii wyścigów tworzonej przez Polyphony Digital.
Artur Falkowski
W najnowszym numerze magazynu Famitsu ujawniono datę premiery gry Gran Turismo 5: Prologue – produkcji mającej za zadanie dać graczom przedsmak tego, czego spodziewać się mogą w piątej części bestsellerowej serii wyścigów tworzonej przez Polyphony Digital. Informacja ta została potwierdzona przez Kaza Hirai na organizowanej przez Sony konferencji, która odbyła się w ramach trwających właśnie targów Tokyo Game Show.

Gra zadebiutuje w Japonii 13 grudnia. Zgodnie z wcześniejszymi informacjami ukaże się w dwóch wersjach: na płycie Blu-ray oraz w postaci cyfrowej do pobrania z PlayStation Store. Obie wersje mają nieco różnić się między sobą ceną i zawartością, ale nie zdradzono dokładnie, na czym mają polegać te różnice.
Już 20 października Japończycy będą mogli przetestować demo GT5: Prologue, które w tym dniu trafi na serwery PlayStation Store. Dojdzie więc do dość ciekawej sytuacji, w której przed zagraniem w Prologue, będący w zasadzie rozbudowanym demem GT5, będzie można przetestować jego demo – innymi słowy, demo dema.

Niestety wszystkie te zapowiedzi dotyczą jedynie Japonii. Sony milczy w temacie premiery gry na pozostałych terytoriach.
Więcej:Premiera i recenzje Ninja Gaiden 4. To jedna z dwóch gier, które zasiliły dziś ofertę Xbox Game Pass

GRYOnline
Gracze
Komentarze czytelników
zanonimizowany251643 Legend
NFSV Fan - należy również odróżnić grę o statusie 'Gold' od gry która wyjdzie za jakiś rok :)
CWSerek Pretorianin
Mi się nawet podoba Forza Motorsport 2. Nie jest może tak "obłędnie" piękna jak Gran Turismo 5, ale ma coś w sobie.
Wydaje mi się, że jak to zwykle w GT, grafika będzie zajebista, a model jazdy "taki se".
zanonimizowany251643 Legend
CWSerek - model jazdy 'taki se' jest taki se nie bez powodu - ta gra ma się sprzedawać nie tylko z braku konkurencji. Poza gadaniem o ultrarealizmie i konsultowaniem z zawodowymi kierowcami wyścigowymi ludzie z PD robią normalne focus testy i dopasowują do gustów większości.
Żaden model jazdy w grze nie jest prawdziwy a już na pewno nie ten z FM2.
zanonimizowany199068 Senator
albz74 -> model jazdy z FM2 ma dużo wiecej wspólnego z realnyą jazdą nizsi e niektórym wydaje, no trochę trudno wyczuwa sie zerwanie przyczepności przy hamowaniu (nie ma tego wyczucia pedału hamulca co w realu, szkoda że nie ma obsługi G25). Przy jeździe bez wspomagaczy i na kierownicy gra jest naprawdę trudna. Brak przeciążeń czyni ją trochę łatwiejszą niż real, podobnie jak ograniczony skręt w kierownicach dostępnych do x360. Jęsli Polyphony nie ulepszą zdecydowanie modelu jazdy (zachowanie opony -nagrzewanie się jej, nagrzewanie się hamulców itp, dziwnie działający ręczny, model jazdy po szutrze to też dobre pole do ulepszeń) który ciągnie sie chyba od GT2 to cieńko widzę porównanie GT5 z Forza 2. Ale mimo wielu obaw kupie sobie PS3 w chwili gdy pojawi sie GT5.
Deadeye Konsul
do tych co najezdzaja na model jazdy w GT - ta gra nigdy nie miala byc calkowicie realistyczna, "the real driving simulator" to tylko marketingowa papka. model jazdy zostal stworzony tak zeby byl niesamowicie grywalny, i to sie polyphony udalo doskonale - nigdy w zadna serie wyscigowa nie gralem tylko co w gran turismo. i podejrzewam ze maksymalnie realistyczny model jazdy grywalnosc by po prostu zepsul dla wiekszosci graczy (dlatego w gt5 maja byc 2 modele jazdy, dla normalnych i hardcore'owych kierowcow).