Hearts of Iron II już w sklepach w Ameryce

Długo oczekiwana kontynuacja znanej gry Hearts of Iron dotarła wreszcie na półki sklepowe w USA. Jak twierdzi Fredrik Lindgren, szef departamentu sprzedaży i marketingu firmy Paradox Software: „Bardzo konkretna wizja drugiej części Hearts of Iron, w połączeniu z niesamowitym wsparciem ze strony graczy pozwoliła nam stworzyć doskonałą strategię”.

Piotr Spychala

Długo oczekiwana kontynuacja znanej gry Hearts of Iron dotarła wreszcie na półki sklepowe w USA. Jak twierdzi Fredrik Lindgren, szef departamentu sprzedaży i marketingu firmy Paradox Software: „Bardzo konkretna wizja drugiej części Hearts of Iron, w połączeniu z niesamowitym wsparciem ze strony graczy pozwoliła nam stworzyć doskonałą strategię”.

Jak gra prezentuje się w stosunku do swej poprzedniczki? Lista zmian zaczyna się od interfejsu użytkownika: „Większość podstawowych elementów rozgrywki została nieco uproszczona, by zapewnić, zwłaszcza początkującym graczom płynniejszą rozgrywkę. Chcieliśmy sprawić by gra stała się łatwiejsza do kontrolowania, ale trudniejsza do opanowania w stopniu mistrzowskim”.

Gra oferuje 19 scenariuszy, 14,000 postaci (przywódcy, generałowie) oraz możliwość rozgrywek sieciowych w trybie kooperacji. Dla początkujących graczy przewidziano dokładny podręcznik, pozwalający w krótkim czasie opanować podstawy rozgrywki. Gra spotkała się z dobrym przyjęciem w serwisach takich jak PC Gamer czy IGN.

Ciekawostką jest fakt, że sprzedaż obu części Hearts of Iron została zakazana w Chinach. Zdaniem Chińskiego Ministerstwa Kultury, powodem jest rzekome „naginanie historii wymierzone w suwerenność oraz integralność terytorialną Chin”. Chyba widzieliśmy już poważniejsze argumenty przeciwko grom komputerowym...

Polskim wydawcą gry jest Cenega Poland, która zapowiada, że gra powinna ukazac się w sprzedaży w cenie 99 PLN w drugiej połowie stycznia.

Hearts of Iron 2

Hearts of Iron 2

PC
po premierze

Data wydania: 4 stycznia 2005

Informacje o Grze
8.0

GRYOnline

8.4

Gracze

OCEŃ
Oceny
  • Strategy First
  • Paradox Interactive
  • PC
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2005-01-05
15:49

thanatos Generał

😊

Chupacabra--->grałem w jedynkę i nic takiego nie pamiętam.
Teoria--->model czołgu+(artyleria=kaliber lufy)--->konkretna wersja--->produkcja.
To co opisujesz było w C.O.R.E. i bardzo mi się podobało.
Przy odpowiednim ustawieniu kolejki bardzo rzadko zdarzało mi się ,że miałem zastój z powodu nie wynalezienia czegoś.
A przy systemie opisywanym przez Ciebie obawiam się ,że może dojść do sytuacji jak z pierwszej wersji(przed patchami)-gracz w '41 roku będzie posiadał atamówki i "odrzutowce".

Komentarz: thanatos
2005-01-05
15:53

Anoneem Generał

😊

Mnie wkurzało że po wyzwoleniu Jankesami (Ci to dopiero mieli zawyżone "zdolności" :-)) całej Europy z rąk brzydkiego Adolfa nie mogłem przywrócić tych ziem prawowitym właścicielom (może z wyjątkiem Francji) - niby nawet w wersji 1.06 istniała opcja utworzenia kraju sojuszniczego ale we "wspaniałej" wersji PL kończyło sie to nieodmiennie resetem kompa :D A jak grałem Brytyjczykami to miałem w Indiach (na froncie z Japońcami) pod komendą chyba ze 300 sojuszniczych dywizji z kilkudziesięciu krajów :)) Nawet Hamerykanie powierzali mi życie setek tysięcy swoich niewinnych duszyczek... Cyrk, chociaż grało się fajnie :)

Komentarz: Anoneem
2005-01-05
22:14

Chupacabra Konsul

😊

thanatos---> heh, masz racje, od poczatku gralem tylko z modem CORE i rzeczywiscie, technologii bylo od groma:) Tak, wogole, to cala technologia i odkrywanie bedzie chyba najbardziej zmienione, w stosunku do pierwszej czesci

I tak, bedzie mozna zawierac sojusze miedzy dowolnymi panstwami, dyplomacja znacznie rozwinieta jest. Bardzo fajna rzecza bedzie mozliwosc negocjacji handlowych miedzy dowolnymi panstwami. Mozna np sprzedawac projekty okretow za kase:) Tak, bedzie kasiora w grze;)

Komentarz: Chupacabra
2005-01-05
22:19

iNfiNity! Legend

iNfiNity!

Chupacabra - no, teraz poprawiłeś mi humor. Widzę żę będą sojusze jak w seri EU :) To mi się podoba. Już się nie mogę doczekać sojuszu np. Polski i Czechosłowacji !

A nei wiesz czy będzie można np. zawrzeć pokój w zamian za oddanie prowincji? Pytam sie ciebie, bo widzę że śledzisz forum paradoxu...

Komentarz: iNfiNity!
2005-01-06
00:01

Chupacabra Konsul

😊

iNfiNity! --> sam sie zastanawiam czy bedzie mozna, ale raczej ciezko bedzie osiagnac pokoj, to jest gra o wojnie totalnej.
A i poprawili chyba najwieksza wade HOI: beda partyzanci:) Beda przeszkadzac, a zeby sie ich pozbyc trzeba oddelegowac do tego jakies dywizje.

Ponizej zamieszczam link do pierwszej recenzji HOI 2:
oto jakie oceny dostalo:

Graphics:................ 08
Sound:................ 08
Gameplay:................ 09
A.I. :................ 09
Value:................ 09
Tilt:................ 09

Final Score:

8.8

Komentarz: Chupacabra

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl