Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 lutego 2007, 14:55

autor: Marek Grochowski

Halo Wars z dźwiękiem w technologii WWISE

Firma Audiokinetic podała dzisiaj do wiadomości, że zawarła porozumienie z ekipą Ensemble Studios, odpowiedzialną m.in. za serię Age of Empires. Dzięki podpisanej umowie oba przedsiębiorstwa stworzą wspólnie ścieżkę dźwiękową do gry Halo Wars, strategii czasu rzeczywistego zaplanowanej na drugą połowę bieżącego roku.

Firma Audiokinetic podała dzisiaj do wiadomości, że zawarła porozumienie z ekipą Ensemble Studios, odpowiedzialną m.in. za serię Age of Empires. Dzięki podpisanej umowie oba przedsiębiorstwa stworzą wspólnie ścieżkę dźwiękową do gry Halo Wars, strategii czasu rzeczywistego zaplanowanej na drugą połowę bieżącego roku.

Halo Wars z dźwiękiem w technologii WWISE - ilustracja #1

Narzędziem, które pomoże deweloperom w pracach nad RTS-em, będzie program WaveWorks Interactive Sound Engine. Technologia ta jest dziełem panów z Audiokinetic, a o jej walorach świadczyć może fakt, że wykorzystano ją dotychczas w procesie developingu takich dzieł, jak Too Human, Shadowrun czy kilku tytułów ze stajni Blue Fang Games. WWISE ma pomóc specjalistom z Ensemble w stworzeniu realnych odgłosów, jakie usłyszymy w wirtualnym uniwersum Halo Wars. Programiści liczą więc na sporą wydajność i elastyczność narzędzia, a także jego niezawodność.

Przypomnijmy, że pierwsza strategia w uniwersum Halo to projekt, w którym przejmiemy kontrolę nad drużyną „Spirit of Fire”, oddziałem ludzi wchodzącym w skład armii określanej mianem USC, i staniemy w szranki z przeważającymi siłami przybyszów z obcej planety, tzw. Covenant. Akcja gry będzie umiejscowiona przed wydarzeniami opowiedzianymi w debiutanckiej odsłonie serii Bungie i skupi się na pierwszej wielkiej bitwie toczonej pomiędzy ludźmi a najeźdźcami.