Firma Electronic Arts Inc. ujawniła, że pracuje obecnie nad grą zatytułowaną roboczo Freedom: The Battle for Liberty Island. Jej akcja toczy się w alternatywnej rzeczywistości, w której to Związek Radziecki wygrał Zimną Wojnę z Zachodem i Armia Czerwona najechała Stany Zjednoczone.
Firma Electronic Arts Inc. ujawniła, że pracuje obecnie nad grą zatytułowaną roboczo Freedom: The Battle for Liberty Island. Jej akcja toczy się w alternatywnej rzeczywistości, w której to Związek Radziecki wygrał Zimną Wojnę z Zachodem i Armia Czerwona najechała Stany Zjednoczone.
Gracz staje się zwykłym obywatelem Nowego Jorku, teraz znajdującego się w rękach Sowietów. Wojna ciągle trwa, jednak Armia Stanów Zjednoczonych została wyparta z tej wielomilionowej metropolii. Na Manhattanie powstaje podziemie, ruch oporu, który zamierza przeciwstawić się najeźdźcy i odbić okupowane miasto. Gracz jako mieszkaniec staje się jego członkiem, walczy z Sowietami i bierze udział w licznych akcjach zbrojnych oraz awansuje w hierarchii ruchu oporu, stając się w końcu jego przywódcą. Rozgrywka podzielona została na dwie części: taktyczną strategię turową, gdzie planujemy swoje operacje i kolejne posunięcia; oraz właściwą akcję, w której w czasie rzeczywistym rozgrywają się bitwy i potyczki.
Nie powiem, zapowiada się naprawdę nieźle, ciekawy klimat, fajne otoczenie, a do tego dochodzi jeszcze możliwość gry wieloosobowej do ośmiu graczy w sieci. Jeżeli jeszcze do tego dodamy dobre wykonanie audiowizualne to tytuł na pewno wart zagrania.
Freedom: The Battle for Liberty Island ma zostać wydany jesienią bieżącego roku na konsole PlayStation 2 oraz Xbox. Premiera PC przewidywana jest na zimę tego roku.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Więcej:„Chcę to jasno powiedzieć”. Zespół Battlefield 6 walczy o odzyskanie zaufania po serii wpadek
GRYOnline
Gracze
Steam

Autor: Przemysław Bartula
W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.