Fable 2 na GDC - potwierdzono tryb kooperacji

Peter Molyneux, szef studia Lionhead zapowiedział powstanie gry zatytułowanej Keystone, która trafi do usługi Xbox Live Arcade tuż przed premierą Fable 2. Co ze sobą łączy oba tytuły?

Przemysław Zamęcki

Peter Molyneux, szef studia Lionhead zapowiedział powstanie gry zatytułowanej Keystone, która trafi do usługi Xbox Live Arcade tuż przed premierą Fable 2. Co ze sobą łączy oba tytuły?

Otóż Keystone będzie prostą grą hazardową, z której wygrane wirtualne pieniądze możemy przetransferować bezpośrednio do sakiewki naszej postaci w Fable 2. Owa gra hazardowa będzie zresztą także częścią składową samego erpega, dostępną podczas postojów w licznych karczmach i zajazdach Albionu.

W chwili obecnej nie znamy jeszcze ceny tego nietypowego dodatku, niemniej jednak chyba nie stanowi on jakiegoś wielkiego przełomu w świecie gier video, jak to zdarzało się zapowiadać Peterowi Molyneuxowi. Może więc bardziej ucieszy nas druga z ważnych wiadomości dotyczących Fable 2.

Przed kilkoma dniami pisaliśmy o możliwości dodania do tej gry trybu kooperacji. Dzisiaj już wiemy, że krążące po Internecie plotki nie mijały się z prawdą i Lionhead oficjalnie je potwierdziło. Tak więc nic nie będzie stało na przeszkodzie, aby fantastyczną krainę przemierzać wraz z przyjacielem. Drugi gracz do rozgrywki będzie mógł dołączyć w dowolnym momencie. Niestety, we wspólnej wyprawie udział weźmie tylko jeden pies należący do hostującego (jak pamiętamy, w Fable 2 każdy z graczy będzie mógł posiadać i szkolić własnego pupila).

Jako, że fabułę w Fable 2 dzieli od poprzednika kilkaset lat, wiemy, że w grze pojawi się broń palna. Strzelać z niej będziemy za pomocą przycisku Y na padzie. Przycisk B posłuży do rzucania zaklęć.

Ponadto możemy Wam zaprezentować nowe screeny pochodzące bezpośrednio z rozgrywki. Oto kilka z nich:

Fable 2 na GDC - potwierdzono tryb kooperacji - ilustracja #1
Fable 2 na GDC - potwierdzono tryb kooperacji - ilustracja #2
Fable 2 na GDC - potwierdzono tryb kooperacji - ilustracja #3
Fable 2 na GDC - potwierdzono tryb kooperacji - ilustracja #4
Fable 2 na GDC - potwierdzono tryb kooperacji - ilustracja #5
Fable II

Fable II

Xbox
po premierze

Data wydania: 21 października 2008

Informacje o Grze
7.3

GRYOnline

8.4

Gracze

OCEŃ
Oceny
  • Lionhead Studios
  • Microsoft
  • X360
Podobało się?

0

Przemysław Zamęcki

Autor: Przemysław Zamęcki

Grał we wszystko na wszystkim. Fan retro gratów i gier w pudełkach, które namiętnie kolekcjonował. Spoczywaj w pokoju przyjacielu - 1978-2021

Kalendarz Wiadomości

luty
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2008-02-24
22:39

Azerath Senator

Azerath

Faful, masz rację! W pierwszej części Peter dużo naobiecywał, fakt. Ale teraz ma możliwości do spełnienia tychże obietnic. Wszakże jest to nowa generacja, możliwości się zwiększyły.

Komentarz: Azerath
2008-02-24
17:15

zanonimizowany493184 Junior

Jak czytam zapowiedzi Fable 2 to przypomina mi sie jak zapowiadali pierwsza czesc, mowiono wtedy o "rewolucji w grach RPG" obietnice o wielkim swiecie, o tym ze jak zasadzisz drzewo to po jakims czasie ono urosnie i inne bajery, a co z tego wyszlo dobry RPG ale nie bylo w nim nic przelomowego.
Dobra mogles miec zone (albo pare zon:) ale ten element byl zrabany nic praktycznie nie dawal tylko to ze dostawales od zony prezenty w postaci jakis itemkow.

Komentarz: zanonimizowany493184
2008-02-24
12:05

Azerath Senator

Azerath

Żeby rozwiać wątpliwości. Fable 2 w zamysłach twórcy jest prawdziwym RPG'em. Żeby dowiedzieć się co to oznacza należy rozwinąć skrót RPG i go zrozumieć. Role Playing Game. Gra, w której wcielamy się w jakąś postać. Twórca Fable 2 Peter Molyenux mówi, że to będzie pierszy prawdziwy RPG'eg od wileu lat, a może pierwszy w ogóle. Dlaczego? Gdyż w tej grze wcielamy się w postać bohatera. Gramy ją od młodości aż do śmierci. Otoczenie traktuje nas tak jak sobie na to zasłużyliśmy, czy robiliśmy rzeczy złe lub dobre. Możemy poślubić naszą wybrankę, lub wybranka jeśli gramy kobietą. Mieć dzieci, kupić sobie dom, tawernę, a nawet zamek - możemy kupić wszystko co znajduje się w świecie gry.

Komentarz: Azerath
2008-02-24
11:48

jojok21 Centurion

😉

Screeny prezentują się świetnie. Czuć ten klimacik;) Oby świat nie był tak stucznie ograniczony jak w pierwszej części.
Tribunal- nie gadaj głupot, gra prezentuje się doskonale, może Tobie nie odpowiada ten bajkowy klimacik, ale to nie oznacza, że innym też nie.

Komentarz: jojok21
2008-02-22
12:35

charrli Legionista

charrli

Mastyl--->no zgadzam sie ze dialogi nie sa wymagane do dobrego cRpg ale one ubarwiaja ta gre w pewien sposob. Latwiej jest wtedy utozsamic sie z kierowana przez nas postacia gdy wybieramy opcje dialogowe niz z bohaterem nie mowiacym zbyt wiele.Wlasnie tego mi w Fable brakowalo, a te emocje to sam okresliles trafnie "praktycznie niczemu w grze nie sluza"

Komentarz: charrli

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl