Ensemble: model sterowania w Halo Wars będzie rewolucyjny

Od lat developerzy starają się przenosić strategie czasu rzeczywistego na konsole, jednak wychodzi im to z różnym skutkiem. Przeważnie najwięcej krytycznych uwag gracze mają do sterowania, które średnio przystosowane jest do grania przy pomocy joypada. Graham Devine z Ensemble Studios (developer Halo Wars) twierdzi jednak, że RTS w uniwersum Halo zrewolucjonizuje gry tego typu na konsolach.

Rafał Skierski

Od lat developerzy starają się przenosić strategie czasu rzeczywistego na konsole, jednak wychodzi im to różnie. Przeważnie najwięcej krytycznych uwag gracze mają do sterowania, które średnio przystosowane jest do joypada. Graham Devine z Ensemble Studios (developer Halo Wars) twierdzi jednak, że RTS w uniwersum Halo zrewolucjonizuje (pod względem sterowania) gry tego typu na konsolach.

„Myślę, że go [sposób sterowania] złamaliśmy” – mówi Devine. „Sądzę, że nasza gra przełamie lody. Jeśli spojrzysz na strategie na konsolach – od Pikmina po Comand & Conquer 3 – możesz zauważyć, że najlepszy model sterowania mają te, które od podstaw były tworzone na konsoli. Tymczasem tytuły, które były przenoszone z PC-ów na konsole, najczęściej nie sprawdzają się najlepiej na tych ostatnich.”

 

Ensemble: model sterowania w Halo Wars będzie rewolucyjny - ilustracja #1

 

„W związku z tym zdecydowaliśmy, że będziemy tworzyć naszą grę od samego początku tylko na konsolę. Sądzę, że gdy tylko spróbujecie systemu kontroli w naszej produkcji, zobaczycie, że jest on rewolucyjny. Jesteśmy bardzo z niego zadowoleni.”

Halo Wars ma ukazać się na początku przyszłego roku, wyłącznie na Xboxa 360. Twórcy zapowiedzieli, że na krótki czas przed wydaniem pełnej wersji, na Marketplace pojawi się grywalne demo do ściągnięcia.

Halo Wars

Halo Wars

Xbox
po premierze

Data wydania: 26 lutego 2009

Informacje o Grze
8.3

GRYOnline

7.8

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kiedy będziemy mogli kupić Xbox 360 Messenger Kit?

Następny
Kiedy będziemy mogli kupić Xbox 360 Messenger Kit?

Inafune wyjaśnia dlaczego Devil May Cry 4 będzie multiplatformowy

Poprzedni
Inafune wyjaśnia dlaczego Devil May Cry 4 będzie multiplatformowy

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl