Koncern Electronic Arts udostępnił pierwsze informacje dotyczące utworów muzycznych, jakie usłyszymy w trakcie gry Madden NFL 06. Oprócz dwudziestu jeden piosenek, których pełną listę znajdziecie poniżej, w programie pojawią się również specjalne remiksy, przygotowane przez grupę Da Riffs.
Koncern Electronic Arts udostępnił pierwsze informacje dotyczące utworów muzycznych, jakie usłyszymy w trakcie gry Madden NFL 06. Oprócz dwudziestu jeden piosenek, których pełną listę znajdziecie poniżej, w programie pojawią się również specjalne remiksy, przygotowane przez grupę Da Riffs. Warto zaznaczyć, że część utworów (Papoose, Sam Scarfo, Slim Thug i Spider Loc) została stworzona specjalnie dla Madden NFL 06 na zasadzie wyłączności.
Oto spis utworów w kolejności alfabetycznej:
Madden NFL 06 to pierwsza edycja legendarnej sportowej serii, która została zrealizowana na zasadach wyłączności, zgodnie z umową zawartą pomiędzy koncernem Electronic Arts, a ligą NFL. W związku z tym jest to również jedyna gra jaka w sezonie 2006 mogła poszczycić się obsadą wszystkich zawodników, biorących udział w rozgrywkach. To samo tyczy się stadionów na jakich odbywały się spotkania, oficjalnych strojów czy lóg poszczególnych zespołów.
Jak co roku zespół programistów z EA Tiburon dokonał szeregu zmian w oprawie audiowizualnej, dopracował animacje i poszerzył listę możliwych ruchów zawodników. Jednakże, poza tymi kosmetycznymi zmianami, totalnie przebudowano mechanikę rozgrywki, rozwijając aspekt gry, który de facto od 10 lat nie zmienił się w serii Madden - atak. W poprzednich edycjach, 2005 czy 2004, starano się dopracować elementy defensywne, tzn. wszelkiego rodzaju bloki, formacje obronne czy zderzenia i przepychanki graczy na boisku. Tu zaś na pierwszy plan wyłonił się rozgrywający (quarterback) oraz podania piłki do zawodników grających w ataku. Zgodnie z opiniami autorów, w Madden NFL 06, około 70-80% czasu spędzamy na rozgrywce w ataku, zaś tylko 20-30% na obronie.
Więcej informacji na temat Madden NFL 06 znajdziesz w naszej Encyklopedii Gier.
Gracze
0

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.