Edycja Resident Evil 4 dla PS2 gorsza od wersji dla GCN?

Europejscy posiadacze platformy GameCube już w przyszłym miesiącu będą mogli rozpocząć niesamowitą wirtualną przygodę w mrocznym świecie Resident Evil 4. Z kolei użytkownicy PlayStation 2 doczekają się swojej edycji tej gry prawdopodobnie w czwartym kwartale bieżącego roku. Firma developerska Capcom doświadcza jednak pewnych trudności podczas procesu konwertowania produktu.

Radosław Grabowski

Europejscy posiadacze platformy GameCube już w przyszłym miesiącu będą mogli rozpocząć niesamowitą wirtualną przygodę w mrocznym świecie Resident Evil 4. Z kolei użytkownicy PlayStation 2 doczekają się swojej edycji tej gry prawdopodobnie w czwartym kwartale bieżącego roku. Firma developerska Capcom doświadcza jednak pewnych trudności podczas procesu konwertowania produktu.

Przykładowo liczba wieloboków, tworzących postać głównego bohatera, ma zostać obcięta o połowę (oryginalna suma wynosi dziesięć tysięcy) z uwagi na ponoć niższą moc PS2. Ponadto mniejsza pojemność pamięci tekstur spowoduje najprawdopodobniej zredukowanie jakości faktur z pierwotnej dwudziestoczterobitowej do ośmiobitowej i czterobitowej.

Wersja RE4 dla GCN gwarantuje stabilne sześćdziesiąt klatek animacji na sekundę. Tymczasem jeśli twórcy gry zechcą zaoferować właścicielom czarnej konsoli marki Sony możliwie najwierniejszy port, to powinniśmy się liczyć ze spadkiem wspomnianej ilości ramek do trzydziestu.

Resident Evil 4 (2005)

Resident Evil 4 (2005)

PC PlayStation Mobile Nintendo
po premierze

Data wydania: 11 stycznia 2005

Informacje o Grze
8.7

GRYOnline

8.4

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2005-02-06
17:24

Ryslaw Senator

Ryslaw

Nic dziwnego. Gra w wersji na GC wyglada wprost oblednie. PS2 raczej nie ma fizycznych mozliwosci pociagniecia takiej grafiki.

Komentarz: Ryslaw
2005-02-06
18:55

zanonimizowany26519 Generał

Dokladnie uklad graifczny w gacku jest bardziej zaawansowany niz ten w ps2 i polygony to nei ejst glowny wyznacznik wydajnosci :D (bo teoretycznie ps2 wypala ich wiecej) bo jak dojdzie do oteksturowanie itp itd to ps2 przegrywa i mowi PAPA :D .

Komentarz: zanonimizowany26519

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl