Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 czerwca 2008, 10:54

autor: Dorota Drużko

Dodatkowe informacje na temat Gears of War 2

Z zamieszczonego w serwisie GamePro wywiadu z Cliffem Bleszinksim, głównym projektantem studia Epic Games, możemy dowiedzieć się kliku nowych rzeczy dotyczących nadchodzącego shootera, Gears of War 2. Między innymi wiemy już, że na pewno nie pojawi się w grze jakakolwiek możliwość dostosowywania broni czy postaci, które są po prostu unikalne dla serii.

Z zamieszczonego w serwisie GamePro wywiadu z Cliffem Bleszinksim, głównym projektantem studia Epic Games, możemy dowiedzieć się kliku nowych rzeczy dotyczących nadchodzącego shootera, Gears of War 2. Między innymi wiemy już, że na pewno nie pojawi się w grze jakakolwiek możliwość dostosowywania broni czy postaci, które są po prostu unikalne dla serii. Bleszinski wspomniał też, że teraz zwiększeniu uległ stopień interakcji z otoczeniem, dzięki czemu zarówno korzystanie z nowego arsenału jak i pojazdów (których zresztą ma być znacznie więcej niż w pierwowzorze) powinno być o wiele przyjemniejsze niż w części pierwszej.

Niestety Cliff nie chciał podzielić się żadnymi informacjami dotyczącymi domniemanego czteroosobowego trybu kooperacji. Natomiast na pytanie czy stanie się to podczas targów E3, odpowiedział iż jest to możliwe.

Dodatkowe informacje na temat Gears of War 2 - ilustracja #1

Z pewnością wielbicieli trybu multiplayer ucieszy fakt, że w Gears of War 2 powinien zostać naprawiony znany błąd, kiedy to host miał znaczącą przewagę nad pozostałymi graczami, w tym nawet mógł używać shotguna z taką samą precyzją jak snajperki. Powodem tego stanu są różnice w szybkości internetowego połączenia uczestników rozgrywki.

Przypomnijmy jeszcze, że na dzień dzisiejszy gra zapowiadana jest jako exclusive dla Xboxa 360. Powinna ukazać się prawdopodobnie w listopadzie tego roku.