Dodatkowa zawartość do Far Cry 2 w produkcji
W serwisie Play pojawił się wywiad z Louis-Pierre Pharandem, producentem studia Ubisoft Montreal, czyli ekipy pracującej obecnie nad Far Cry'em 2. Między innymi powiedział on, że obecnie twórcy przygotowują już dodatkową zawartość, która będzie dostępna do pobrania w bliżej nieokreślonym terminie po premierze gry. Niestety producent nie mógł zdradzić, co właściwie w niej znajdziemy.
Dorota Drużko
W serwisie Play pojawił się wywiad z Louis-Pierre Pharandem, producentem studia Ubisoft Montreal, czyli ekipy pracującej obecnie nad Far Cry'em 2. Między innymi powiedział on, że obecnie twórcy przygotowują już dodatkową zawartość, która będzie dostępna do pobrania w bliżej nieokreślonym terminie po premierze gry. Niestety producent nie mógł zdradzić, co właściwie w niej znajdziemy (może wzbogaci grę o wspominane wcześniej drapieżniki?), zapewnił jedynie, że będzie to coś naprawdę niesamowitego - sam zresztą grał niedawno we wczesną wersję rozszerzenia i uznał je za bardzo udane.

Na pytanie, czy doczekamy się trzeciej części Far Cry'a, Pharand odpowiedział że z pewnością się ona ukaże, chociaż nie wie jeszcze kiedy to nastąpi. Według niego są dwa sposoby kontynuowania serii - albo kolejne odsłony ukazują się w krótkich odstępach czasu i wnoszą niewielkie zmiany, przez co właściwie nie można określić ich mianem pełnoprawnych sequeli, albo tworzone są dłużej, ale za to wprowadzają wiele ciekawych pomysłów. Dodał, że Ubisoft ma zamiar odświeżyć gatunek FPSów, jednak praca nad innowacyjnym projektem wymaga czasu - czyli zapewne długo poczekamy na trójkę. Póki co przypomnijmy, że światowa premiera Far Cry 2 wyznaczona została na 21 października, w Polsce gra ukaże się trzy dni później - 24 października, jednocześnie w wersji na PC oraz konsole Xbox 360 i PS3.

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
zanonimizowany572864 Generał
Skoro średnio, to coś tą średnią buduje. Co takiego ? Timeshift ? Darkness ? Condemned ? A może Area 51 ?????
Powiedzmy, że biorę również tytuły pecetowe pod uwagę. Wytłumacz mi, dlaczego jak odpalam staruśkiego Far Cry'a na wysokich detalach, to od strony wizualnej (poza efektami - wiadomo 2004 rok) nie odbiega od tych wszystkich gier shooterów na PS3, baa Resistance 2 nie prezentuje żadnej przewagi. To jest gra 4 letnia! To samo Doom 3. Tekstury ostre jak żyleta. Jak mnie ma RES 2 zachwycić, skoro jego wizualia nie wybiegają poza standardowe gry na pieca. Rozumiesz? Ja to już kiedyś widziałem :). Po prostu nie widzę sensu w podniecaniu się nowym FPSem, tylko dlatego, że nazywa się Resistance i jest od Insomniac Games. Dla mnie, strona graficzna to nic czego bym nie widział. Ja już nawet nie wymagam konkurowania z Crysisem.
Żartujesz ?? 1. Woda. Poziom UE3.5 w GOW2. Średno zaledwie, zresztą co to za gra, dlaczego na konsolach wszyscy porównują się do Gearsów - przecież to lipa jakaś. 2. Oświetlenie - light scattering self-shadows -> http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=12936261&postcount=2063 to jest ŚREDNIO ???? 3. Tekstury - NAJWAŻNIEJSZA rzecz w każdej grze :P co najwyżej średnio http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=12932098&postcount=2025 co tam robi GOW2, przecież jest 10x lepszy od średniego R2
inne aspekty R sam wymieniłeś - co-op, 60- OSOBOWY MP. ŚREDNIOOOOO
Troszkę się zagalopowałeś :). Nie pisałem (ba nawet nie myślałem) niczego o Gearsach 2. One na mnie też nie robią wrażenia. W ogóle nie dam się więcej producentom zrobić w balona, w postaci addon packu. Myślę, że jesteś przewrażliwiony :).
Poza tym, nigdy nie byłem zdania, że tekstury są najważniejsze. To chyba jakaś nowość. Owszem, są ważne, ale nie najważniejsze.
Zrozum, dla mnie, człowieka który gra na pecetach i konsolach, efekty RES 2 nie robią najmniejszego wrażenia. Wszystko już widziałem i to nie miesiąc temu, a rok, dwa.
Błąd - w R2 co-op ma osobą kampanię, wiedziałeś o tym ?? Poza tym, najlepsze FPSy tej generacji błyszczą właśnie w SP , MP niekoniecznie z wyjątkiem COD4. Fabułka może być banalna, ale R2 nie ma ambicji Bioshockowych, opowiada historię, okrasza ją świetnymi efektami i to wszystko.
Tak, wiedziałem. To właśnie czyni coopa czymś wyjątkowym, bo zwykłym coopem bym się w ogóle nie podniecał.
Insomniac jest niezależną firmą, której nie stać na kosztowne pomyłki, mają zrobić dobrą grę i ją sprzedać inaczej znikają z rynku. KZ2 ma budżet kilka razy większy niż R2 i będzie robiony 4x dłużej. To tak, żeby było można sprawiedliwie porównywać te tytuły. To tak jak Epic. W rok wypuszczają grę, przy której wszystkie wysiłki innych developerów z Unreal Engine bledną. A Insomniac, od Resistance, przez Ratcheta i teraz Resistance 2 dokłada tyle rzeczy do swoich gier, że ma się wrażenie, że R i R2 nie powstały na tej samej maszynie. Niewiele zespołów to potrafi. I za to trzeba ich cenić i kupować ich gry, bo jak nie oni to będziemy mogli sobie pograć w perełki w stylu Turning Point:Liberty
Płacę to wymagam. Powiem ci tylko, że moim zdaniem, Insomniacowi nie idzie robienie FPSów. Napisałbym więcej, ale chce mi się już spać, więc wiesz :). Btw. jak zobaczyłem na E3 2005, projekt 1-8 (resistance później) to już mi się to nie podobało. Już ich koncepcja FPSów mi się nie podobała. Więc chyba mnie nie przekonasz.
Mylisz się, dobra gra zawsze zasłuży u mnie na dobre słowo. Ja X360 kupiłem na europejską premierę, żeby pograć w Gearsy- a Ty ????
Ja? Ja kupiłem X360 w sierpniu 2006 roku. Obecnie posiadam PS3 i mocnego pieca.
Zrozum, napisałbym więcej, ale jutro. Teraz ide spać, bo jutro mam ciężki dzień, a padam z nóg.
zanonimizowany251643 Legend
Wytłumacz mi, dlaczego jak odpalam staruśkiego Far Cry'a na wysokich detalach, to od strony wizualnej (poza efektami - wiadomo 2004 rok) nie odbiega od tych wszystkich gier shooterów na PS3, baa Resistance 2 nie prezentuje żadnej przewagi. To jest gra 4 letnia! To samo Doom 3. Tekstury ostre jak żyleta.
Zrób wszystkim przysługę i daj jakiś screen z FC. To ocenimy. Pamięć płata figle, sam się przekonasz.
zanonimizowany466449 Generał
Nie wiem dlaczego z szamba usilnie starasz się zrobić perfumerię, nie wnikam w to, ale w jednej z twoich wypowiedzi poruszyłeś kwestię blacksite'a i timeshit'a, nie wiem, może widzieliśmy inne screeny ale te gry nie wyglądają gorzej od R2, ba nawet można by się doszukać pewnej wyższość, take a look:
To nie CGi :)------>
https://www.gry-online.pl/gry/timeshift/zc9ab#pc
https://www.gry-online.pl/gry/blacksite-area-51/z61e0#pc
A co do tego gościa z cytatu, najbardziej nie odpowiadało mu to że R2 jak i M2 nie wiele różnią się od sowich poprzedników, kwestii grafiki raczej nie dotykał, choć... :)
The thing with both games is that they're almost exactly the same as their predecessors, I was hoping Motorstorm would progress more since it's first outing as the original got the bare-bones gameplay down pretty well but, like Burnout, needed a few more bells and whistles to make it a much more enjoyable experience.
Motorstorm 2 is almost exactly the same as Motorstorm, it's good but it's not great. Graphically it's good, the physics as you drive through various vines and foliage is pretty nice, the water is nice too. Found myself crashing a lot too, some areas it can be hard to see what's up ahead, but that's all part of the challenge. I'm not saying Motorstorm 2 is bad, it's just not great, and not as much of a progression from Motorstorm as I'd hoped.
Resistance 2 has it's own problems. The game doesn't look good graphically. It's controls feel so "rigid" and unnatural. It feels like a PS2 FPS. I did notice updated gore effects that are quite nice, very gratuitous. But really it just didn't grab me. The first one had the same effect on me. It's a decent game, nothing spectacular about it. If you thought Resistance was great, then I'm sure you'll enjoy it.
zanonimizowany251643 Legend
nie wiem, może widzieliśmy inne screeny ale te gry nie wyglądają gorzej od R2
No, na pewno widzieliśmy inne screeny. A przytaczany komentarz jst dokładnie taki jaki miałem na myśli. Podobnie jest przy każdej dobrej grze, po premierze Gearsów 2 znajdzie się paru mądrych komentatorów, którzy powiedzą że to nic innego jak jedynka z poprawionymi paroma elementami. I nie pozostanie nic innego jak go wyśmiać. Bo w ten sposób to można przyjąć że cała branża produkuje kaszanę i my wszyscy ją za ciężką kasę łykamy. No, prawie wszyscy.
Salim Konsul

Far Cry to dla mnie niekwestionowany król w swej klasie, gra która była przełomem wśród shooterów. Żaden postfarcryowski mini Crysis tego nie zmieni no ale może dwójeczka?!