Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 września 2002, 00:54

autor: Janusz Burda

Demo No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way już dzisiaj

Oficjalne demo No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way udostępnione zostanie w sieci w ciągu najbliższych 24 godzin. Tym, jakże miłym oświadczeniem, uraczyła nas dzisiaj Sierra oraz Fox Interactive.

Oficjalne demo No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way udostępnione zostanie w sieci w ciągu najbliższych 24 godzin. Tym, jakże miłym oświadczeniem, uraczyła nas dzisiaj Sierra oraz Fox Interactive.

Demo zawierać będzie cztery poziomy z trzech rozdziałów (chapters) dostępnych w pełnej wersji gry. Lokacje, jakie dane nam będzie zwiedzić to: Japonia, Syberia oraz podwodna baza.

No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way to jak sam numer w tytule wskazuje, sequel przygodowej gry akcji utrzymanej w tradycji filmów szpiegowskich z lat 60-tych – The Operative: No One Lives Forever. Podobnie jak w części pierwszej gracz ma tu możliwość wcielenia się w rolę agentki tajnej organizacji UNITY - Cate Archer i ponownie przeciwstawienie się organizacji przestępczej kryjącej się pod nazwą H.A.R.M.

Zastosowanie nowego, stworzonego przez firmę LithTech engine’u graficznego - Jupiter game engine, pozwoliło na bardzo szczegółowe przedstawienie środowiska, w którym rozgrywa się akcja gry. Podczas gry odwiedzimy wiele różnorodnych, porozrzucanych po całym Świecie lokacji: japońska wioska, pokryte wiecznym śniegiem tereny okołobiegunowe, ekskluzywna rezydencja, park w Ohio podczas szalejącego Tornado, kwatera główna UNITY, itd. Zastosowanie wspomnianego wyżej engine’u pozwoliło na użycie różnorodnych efektów wizualnych takich jak: realistyczne oświetlenie, realistycznie wyglądająca woda, możliwość stosowania wysokiej jakości tekstur, realistyczne efekty pogodowe (podczas wichury w powietrzu unoszą się przedmioty podnoszone z ziemi), szczegółowe animacje postaci, itp. Znacznie zwiększone zostały możliwości interakcji z otoczeniem - można przeszukiwać szafki w poszukiwaniu dokumentów lub przedmiotów, można rozbijać okna, przesuwać meble czy też niszczyć źródła światła i w ten sposób chować się przed przeciwnikami. (encyklopedia)

My ze swej strony możemy obiecać, iż postaramy się, aby demo to jak tylko się pojawi, jak najszybciej znalazło się również na naszych serwerach FTP.