Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 29 sierpnia 2007, 12:00

autor: Marek Grochowski

Codemasters przedłuża umowę z firmą reklamową IGA Worldwide

Przed rokiem informowaliśmy Was, że brytyjska korporacja Codemasters zawarła umowę ze znaną w branży reklamowej firmą IGA Worldwide, aby przy jej pomocy odpłatnie promować najrozmaitsze produkty w wydawanych przez siebie tytułach. Współpraca pomiędzy przedsiębiorstwami układała się na tyle dobrze, że wczoraj obie spółki zdecydowały się przedłużyć obowiązujące je przymierze o kolejne trzy lata.

Przed rokiem informowaliśmy Was, że brytyjska korporacja Codemasters zawarła umowę ze znaną w branży reklamowej firmą IGA Worldwide, aby przy jej pomocy odpłatnie promować najrozmaitsze produkty w wydawanych przez siebie tytułach. Współpraca pomiędzy przedsiębiorstwami układała się na tyle dobrze, że wczoraj obie spółki zdecydowały się przedłużyć obowiązujące je przymierze o kolejne trzy lata.

Codemasters przedłuża umowę z firmą reklamową IGA Worldwide - ilustracja #1

Poszerzone partnerstwo ma zaowocować dotarciem do grupy męskich odbiorców w wieku od 18 do 34 lat, będących w szczególności entuzjastami wyścigów. Szef IGA, Justin Townsend obrał sobie ten cel nieprzypadkowo - nie jest bowiem tajemnicą, że Codemasters odniosło niedawno wydawniczy sukces, sprzedając 700 tys. egzemplarzy gry Colin McRae: DiRT i na fali sukcesu zdążyło już zapowiedzieć następną odsłonę swej serii. O doświadczeniu firmy na polu samochodowym świadczy również 7 mln produktów z cyklu Race Driver, które trafiły do rąk szczęśliwych graczy.

Pochodząca z Nowego Jorku IGA będzie starała się umieszczać statyczne i dynamiczne reklamy również w pozostałych tytułach Mistrzów Kodu, niezależnie od platform, na jakich owe gry się ukażą. W realizacji marketingowych zadań pomoże jej zastrzyk gotówki w postaci 25 mln dolarów, które otrzymała niedawno od korporacji GE/NBC Universal oraz KTB Ventures. Pieniądze te zostaną rozdysponowane na przedsięwzięcia związane zarówno z Codemasters, jak i z innymi partnerami reklamowej spółki – grupami Eidos, Electronic Arts, Valve czy Atari.