Reklamy w grach firmy Codemasters
Kolejna firma zdecydowała się na umieszczanie w swoich pozycjach różnego rodzaju reklam. Tym razem jest to Codemasters, odpowiedzialne między innymi za takie serie jak TOCA, Micro Machines czy Colin McRae Rally.
Bartłomiej Kossakowski
Kolejna firma zdecydowała się na umieszczanie w swoich pozycjach różnego rodzaju reklam. Tym razem jest to Codemasters, odpowiedzialne między innymi za takie serie jak TOCA, Micro Machines czy Colin McRae Rally.

W umowie, która została zawarta między Codemasters i IGA Worldwide mowa jest zarówno o reklamach w formie graficznej (choćby billboardy pojawiające się przy trasie w grach wyścigowych), jak i wszelkiego rodzaju materiałach audio i wideo. Co więcej, nie dotyczy ona jednego tytułu, ale wielu gier na wszystkie możliwe platformy sprzętowe.
Pierwsze gry, w których powinny pojawić się reklamy to Brian Lara International Cricket 2007 i nowa odsłona serii Colin McRae Rally.
- Codemasters Software