Reguły konsolowej części elektroniczno-rozrywkowego rynku narzucają producentowi konkretnej platformy konieczność przekazania zewnętrznym developerom specjalnych pakietów narzędzi, aby mogli oni opracowywać software. W przypadku tytułów startowych dla określonego systemu trzeba wspomniane programistyczne zestawy dostarczyć z należytym wyprzedzeniem. Tak też czyni Sony w kontekście PS3.
Radosław Grabowski
Reguły konsolowej części elektroniczno-rozrywkowego rynku narzucają producentowi konkretnej platformy konieczność przekazania zewnętrznym developerom specjalnych pakietów narzędzi, aby mogli oni opracowywać software. W przypadku tytułów startowych dla określonego systemu trzeba wspomniane programistyczne zestawy dostarczyć z należytym wyprzedzeniem. Tak też czyni Sony w kontekście PS3.
Według ojca rodziny PlayStation, czyli Kena Kutaragi’ego, udostępniono już ponad sto tzw. dev-kitów firmom z Japonii, Ameryki Północnej i Europy. Jednakże pojawił się problem z niedostatkiem części, niezbędnych do przygotowania większej ilości omawianych pakietów. Tymczasem kolejne grupy projektantów wyrażają zainteresowanie szykowaniem gier, dedykowanych konsoli PlayStation 3, mającej komercyjnie zadebiutować w przyszłym roku.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Więcej:PlayStation pokazało potężny monitor, który bardziej pasuje do PS6, niż PS5