Firma Sony Interactive Entertainment udostępniła PlayStation Wrap-Up 2025, czyli narzędzie pozwalające graczom PlayStation przejrzeć swoje growe podsumowanie minionego roku.
Grudzień to czas podsumowań minionego roku. PlayStation nie jest gorsze od Spotify i innych serwisów rozrywkowych (choć nie tylko takich), udostępniając graczom narzędzie PlayStation Wrap-Up 2025, które pozwala sprawdzić swoje growe statystyki z ostatnich dwunastu miesięcy. Nim je omówię, z kronikarskiego obowiązku odnotuję jeszcze, że xboksowi gracze mogą skorzystać z podobnej funkcjonalności, przygotowanej przez serwis TrueAchievements.
W celu sprawdzenia swojego podsumowania aktywności na PlayStation w 2025 roku, należy wejść na stronę wrapup.playstation.com i wpisać się na swoje konto PlayStation Network. Dalej nie pozostaje nam nic innego, jak przejrzeć wygenerowane dla nas karty ze statystykami… a także odebrać przygotowaną przez Sony niespodziankę w postaci kodu na specjalny awatar. Redakcja serwisu GamePro była tak miła, że podzieliła się nim ze wszystkimi chętnymi. Oto on: 7ACM-L4L9-MB4T. Na wszystko to mamy czas do 8 stycznia 2026 roku.
Co zaś tyczy się zawartości samego podsumowania – jak widać w powyższym tweecie, znajdziemy w nim informację na temat liczby ogranych produkcji, zdobytych trofeów oraz „nabitych” godzin. Ponadto możemy dowiedzieć się, ile pucharów danego rodzaju udało nam się zdobyć oraz jak bardzo wzrósł nasz poziom w PlayStation Network.
Możemy wreszcie przyjrzeć się piątce najdłużej ogrywanych przez nas produkcji, poznając dokładną liczbę godzin, które spędziliśmy w każdej z nich, i zdobytych w nich trofeów. Ponadto PlayStation Wrap-Up 2025 pozwala nam dowiedzieć się, jaki ułamek czasu spędzonego przed konsolą poświęciliśmy danemu tytułowi. Nie brakuje tu również informacji o czasie spędzonym z poszczególnymi urządzeniami z rodziny PlayStation (konsole, kontrolery, PlayStation VR2).

Autor: Krystian Pieniążek
Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.