Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 maja 2007, 09:44

autor: Jiker

Call of Duty 4: Modern Warfare ze scenariuszem na miarę „24 godzin”?

Call of Duty 4: Modern Warfare jest obecnie jedną z najbardziej oczekiwanych pozycji z gatunku FPP. Nowe informacje na jej temat są niemal na wagę złota. Cieszy zatem każda wzmianka o tymże tytule. Tym razem uzyskanym materiałem podzielił się serwis internetowy PCZone.co.uk.

Call of Duty 4: Modern Warfare jest obecnie jedną z najbardziej oczekiwanych pozycji z gatunku FPP. Nowe informacje na jej temat są niemal na wagę złota. Cieszy zatem każda wzmianka o tymże tytule. Tym razem uzyskanym materiałem podzielił się magazyn PCZone.

Dzięki temu dowiedzieliśmy się, że główny wątek fabularny będzie się kręcić wokół machinacji rosyjskiego nacjonalisty, niejakiego Zakhaeva. Jego najważniejszym celem stała się odbudowa potęgi Związku Socjalistycznych Republik Radzieckich, w czym pomagają mu myśli i idee samego Stalina – swoją drogą idola Zakhaeva. Początkiem nowej drogi ku zjednoczeniu ma być wojna domowa. Jest ona jednak tylko przykrywką, mającą na celu wciągnięcie sił międzynarodowych w skrzętnie przygotowywaną pułapkę.

Z informacji uzyskanych przez PCZone.co.uk wynika ponadto, że Infinity Ward odejdzie w przypadku Call of Duty 4 od dotychczasowego systemu kampanii dzielonej na kilka wątków, składających się z wielu rozdziałów, które były powiązane ze sobą jedynie w luźny sposób. W Modern Warfare gracz będzie miał do zaliczenia dwa silne scenariusze – w jednym z nich wcieli się w komandosa brytyjskiej jednostki SAS, w drugim natomiast w członka elitarnego amerykańskiego oddziału Force Recon.

Pragniemy, by rozgrywka ukazana w CoD 4 przypominała to, co mogliśmy oglądać w popularnym serialu 24 godziny” – powiedział prezes Infinity Ward Grant Collier. „Dlatego też podjęliśmy współpracę z telewizyjnymi scenarzystami, którzy wiedzą co należy zrobić, by stworzyć dobry scenariusz, dzielący historię na ekscytujące epizody”.

Collier zaznacza, że głównym powodem podjęcia takiej decyzji był zamęt znany z poprzednich odsłon CoD, wprowadzany do rozgrywki w momencie zmiany lokacji. „W poprzednich grach cyklu zmiana kampanii, a tym samym miejsca działań wojennych, związana była z utratą kontaktu z dotychczasowymi bohaterami. Pewnie nawet nie pamiętacie ich nazwisk. Pragniemy, by gracze zaprzyjaźnili się z żołnierzami, pośród których przebywali wirtualnie przez ostatnich kilka godzin. Nie chcemy dopuścić do sytuacji, w której gracz zapomni o nich całkowicie wraz z momentem ukończenia gry”.

W sieci pojawiły się również skany ostatniego numeru amerykańskiego magazynu Game Informer. Zamieszczony w nim artykuł poświęcony Call of Duty 4: Modern Warfare został już przez nas streszczony. Warto jednak rzucić okiem na powiązane z nim screenshoty. Skany znajdziecie pod tym adresem.

Więcej informacji na temat gry znajdziecie w naszej Encyklopedii. Jej premiera zapowiadana jest na jesień 2007 roku. W sprzedaży znajdą się wersje przeznaczone dla konsol Xbox 360 i PlayStation 3 oraz PC.