Wiedźmin: Zadania główne (1) Rozdział 4

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Zadania główne rozdziału czwartego

Najważniejsze questy w tym rozdziale to: Q4.90. Kręgi na wodzie wraz z kontynuacją w queście Q4.107. Wolne elfy , a także swoista powtórka ze Słowackiego w queście Q4.105. W pełnym słońcu . Quest Q4.93. Alvin będzie się rozwijać równolegle do wyżej wymienionych. Poza tym zaczniesz również tu quest Q4.95. Zbroja , który zakończysz rozdział później, a ciągnący się przez całą grę quest Qp.4. Wiedźmińskie tajemnice również ruszy dalej.

Qp.4. Wiedźmińskie tajemnice (kontynuacja)

Faza 13. Powrót do Wyzimy

Gdy dojdzie do walki Zakonu ze Scoia'tael w Fazie 3 questu Q4.107. Wolne elfy , będzie czas po temu, by wracać do Wyzimy.

Ciąg dalszy w rozdziale piątym.

Q4.90. Kręgi na wodzie

Faza 1. Inny wiedźmin

Jeśli zapytasz Kapłana Vodyanoi (M26.2 ), czy nie miałby jakiegoś zlecenia dla wiedźmina, dostaniesz je. Najpierw jednak musisz złożyć hołd Pani Jeziora (uklęknąć przed jej posągiem), żeby kapłan zechciał z Tobą w ogóle rozmawiać.

Faza 2. Przywódcy frakcji

Więcej o konflikcie ludzi i vodyanoi dowiesz się od Berengara (M26.19 ), po tym jak spotkasz się z nim w krypcie (M26.17 ). Ten quest można wykonać na trzy sposoby - poniżej opisane są ścieżki prowadzące do wszystkich trzech.

Faza 3. Krowa

Teraz idź do Kapłana (M26.2 ) - jeśli go nie będzie przy ołtarzu, zabij wszystkich wrogich vodyanoi, jakich znajdziesz na brzegu, szukaj ich w okolicy jaskini (M26.12 ). Powiedz Kapłanowi , że odebrałeś zlecenie Berengarowi i zgódź się przyprowadzić krowę czempionkę do ołtarza.

Faza 4. Julian

Idź do Juliana (M30.6 ) i powiedz, że odebrałeś Berengarowi zlecenie. Zgódź się, że zabijesz Akolitę Dagona na ołtarzu bóstwa.

Faza 5. Dary dla Pani

Gdy udasz się na Wyspę Rybitw, będziesz mógł zapytać Panią Jeziora (M31.2 ), co możesz dla niej zrobić. Poprosi Cię o zażegnanie konfliktu między ludźmi a vodyanoi oraz o przyniesienie jej darów od obu ras na znak zawartego pokoju.

Faza 6 - Zadania główne (1) | Rozdział 4 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik

Faza 6. Na Wyspę Rybitw

Idź do krowy (M30.23 ) i daj jej bakalie. Zwierzę zacznie za Tobą chodzić. Zaprowadź krowę do Ołtarza Dagona (M31.9 ).

Faza 7. Alabastrowa figurka

Przejdź się do Juliana (M30.6 ) i powiedz mu, że z vodyanoi można się dogadać, po czym weź od niego Figurkę z alabastru .

Faza 8. Złota bransoleta

Idź do Kapłana Vodyanoi (M26.2 ) i poinformuj go, że Pani Jeziora chciałaby pomóc w rozwiązaniu konfliktu, a następnie weź od niego Złotą bransoletę .

Faza 9. Rubin

Teraz popłyń do Pani Jeziora (M31.2 ) i zapytaj ją, czy o takie dary jej chodziło. Bogini wręczy Ci kroplę swojej krwi pod postacią Rubinu .

Udaj się do Ołtarza Dagona (M31.9 ). Jeśli przeszedłeś wszystkie opisane powyżej fazy, będziesz mieć trzy możliwości zakończenia konfliktu: zabić krowę (przysługa dla vodyanoi), zabić Akolitę Dagona , którego tam spotkasz (przysługa dla ludzi) albo złożyć Rubin od Pani Jeziora na Ołtarzu Dagona (pogodzenie zwaśnionych stron). Oczywiście, jeśli jesteś zdecydowany od początku po czyjej stanąć stronie, nie musisz wykonywać czynności prowadzących do pozostałych wyborów. Zanim jednak zwabisz Dagona na ostateczną z nim rozprawę, zakończ pozostałe questy poboczne, jakie masz do wykonania w Odmętach, gdyż po tej walce nie dasz już rady wiele w Odmętach zdziałać.

Niezależnie od tego, jakiego dokonasz wyboru (pogodzenie zwaśnionych stron zdaje się być najbardziej godnym Geralta ), pojawi się sam Dagon , którego będziesz musiał pokonać - Zadania główne (1) | Rozdział 4 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik

Niezależnie od tego, jakiego dokonasz wyboru (pogodzenie zwaśnionych stron zdaje się być najbardziej godnym Geralta ), pojawi się sam Dagon , którego będziesz musiał pokonać.

Faza 10. Dagon zabity

Jak się dowiesz z Bestiariusza, Dagon jest bogiem i nie da się go zabić, ot tak. Zajmij się tępieniem jego wyznawców, których będzie przywoływał. Gdy zabijesz ich mniej więcej dziesięciu, Dagon padnie. Przy jego zwłokach znajdziesz Runę Słońca i Śluz Dagona .

Faza 11. Nagroda

Jeśli Dagona zwabiłeś zabiciem krowy, udaj się po nagrodę do Kapłana (M26.2 ). Jeśli zabiłeś Akolitę , idź do Juliana (M30.6 ). A jeżeli złożyłeś na ołtarzu Rubin , wróć do Pani Jeziora (M31.2 ). Od Kapłana otrzymasz w podzięce Ceremonialny miecz z Deithwen , Julian wręczy Ci Wielki Diament , Pani Jeziora zaś przywróci Ci fragment Twojej pamięci...

Powyższe zakończy niniejszy quest w Dzienniku, jednak jeśli nie zwabiłeś Dagona Rubinem , musisz wrócić do jego ołtarza (M31.9 ), żeby porozmawiać z Panią Jeziora , która tam będzie na Ciebie czekać. W trakcie niedługiego filmiku wręczy Ci ona szczególny dar: doskonały miecz srebrny Aerondight .

1 - Zadania główne (1) | Rozdział 4 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik
Podobało się?

0

The Witcher

26 października 2007

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2020-06-29
06:58

mariusz695 Legionista

Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)

Komentarz: mariusz695
2021-06-04
17:41

MixerXD12 Legionista

Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.

Komentarz: MixerXD12
2023-06-28
18:14

rafalk2581114172023 Junior

Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro

Komentarz: rafalk2581114172023
2024-08-04
20:54

jan25811 Junior

Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]

Komentarz: jan25811
2025-06-12
15:20

UziDEAD Junior

witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady

Komentarz: UziDEAD

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl