Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin - poradnik

Wiedźmin - poradnik

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania główne (2) | Rozdział 3 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin

Q3.63. Źródło

Faza 1. Anomalie magiczne

To jeden z czterech questów, z którymi rozpoczynasz trzeci rozdział.

Faza 2. Czujki

Zapytaj Triss o anomalie magiczne, a wręczy Ci trzy Czujki magiczne , które będziesz musiał rozmieścić w okolicy.

Faza 3. Pierwsza czujka

Umieść czujkę w rzeźbie (M14.29 ) przy Ratuszu.

Faza 4. Druga czujka

Umieść czujkę w rzeźbie (M15.9 ) przy zejściu do kanałów w Wyzimie Klasztornej.

Faza 5. Czujki rozstawione

Umieść czujkę w rzeźbie (M22.3 ) na cmentarzu.

Faza 6 - Zadania główne (2) | Rozdział 3 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik

Faza 6. Dziecko-Źródło

Udaj się do Triss (M14.1 ) i porozmawiaj z nią. Dostaniesz misję do spełnienia oraz Receptę na Wywar de Vries .

Faza 7. Shani

Gdy tylko pojawisz się w Wyzimie Klasztornej, spotkasz się z Shani i będziesz musiał wysłuchać od niej, co myśli o Triss .

Faza 8. Alvin porwany

W szpitalu (M15.19 ) spotkasz Jaskra , który poinformuje Cię o tym, jak dzielnie stanął w obronie porwanego Alvina . Wyjdź ze szpitala i pobiegnij za Jaskrem , a zaprowadzi Cię do kryjówki porywaczy (M15.20 ).

Faza 9. Alvin odnaleziony

Od razu po wejściu do kryjówki będziesz musiał stawić czoła czwórce zabójców. Po krótkiej rozmowie z ocalonym Alvinem pojawi się Jaskier . Możesz mu polecić zabrać Alvina do Triss albo do Shani ... Po rozmowie z Jaskrem pojawi się jeszcze czterech niedoszłych zabójców.

Faza 10. Alvin dla Shani

Jeżeli zdecydowałeś, że Alvinem ma się zaopiekować Shani , udaj się do niej (M15 - Zadania główne (2) | Rozdział 3 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik

Jeżeli zdecydowałeś, że Alvinem ma się zaopiekować Shani , udaj się do niej (M15.3 ) i porozmawiaj z nią.

Okaże się, że Shani żywi wobec Ciebie większe nadzieje. Zanim zdołasz od niej wyjść, spotkasz Jaskra i dzień zakończy się popijawą z nim i z Zoltanem . Na koniec pojawisz się kompletnie pijany w domu Shani - nie będzie chciała z Toba rozmawiać, dopóki nie wytrzeźwiejesz. Pomedytuj kilkanaście godzin, a potem załatw Shani Srebrny pierścionek z bursztynem - nic innego, bo to skromna dziewczyna - i daj jej go. Nie zaszkodzi jeśli wcześniej znajdziesz się w roli ojca i odbędziesz z Alvinem kilka rozmów.

Faza 11. Wyjaśnienie

Następnie udaj się do Triss i wytłumacz się czarodziejce ze swojej decyzji...

Faza 12. Niezadowolona Triss

... i nie spodziewaj się, że dasz radę sytuację załagodzić. (Koniec questu).

Faza 13. Alvin dla Triss

Gdy zdecydujesz oddać Alvina Triss , udaj się do jej domu (M14.1 ) i porozmawiaj z nią.

Faza 14. Wyjaśnienie

Po rozmowie z Triss udaj się do Shani (M15.3 ) i...

Faza 15. Niezadowolna Shani

... obwieść jej, że oddałeś Alvina pod opiekę Triss . W tym wypadku również zostaniesz zwyzywany, co dowodzi niezbicie, że każda decyzja podjęta w kwestii kobiet jest błędna. ;-)

Faza 16. Kobieta i dziecko

Gdy wrócisz do Triss , okaże się, że czarodziejka oczekuje od Ciebie wyznania w formie pierścionka - Zadania główne (2) | Rozdział 3 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik

Gdy wrócisz do Triss , okaże się, że czarodziejka oczekuje od Ciebie wyznania w formie pierścionka. Zanim od niej wyjdziesz kombinować pierścionek, spotkasz Jaskra i dzień skończy się popijawą z nim i z Zoltanem . Potem będziesz musiał wytrzeźwieć przy medytacji i przynieść Triss Srebrny pierścionek z rubinem (lub Sygnet z rubinem ). Zanim jej go dasz, przeprowadź kilka rozmów z Alvinem .

Q3.64. Po nitce do kłębka

Faza 1. Dealer

Udaj się do Siemki (M15.1 ), a zyskasz możliwość wzięcia udziału w rozprawie z handlarzami narkotyków.

Faza 2. Śladem Angusa

Jak nie poprowadzisz rozmowy z Angusem (M15.16 ), zacznie Ci uciekać. Biegnij za nim. Ucieknie do dawnego domu Vertzów (M15.17 ), a gdy wejdziesz do środka, zaatakuje Cię. Zabij go. Przy jego ciele znajdziesz Złoty sygnet , List polecający i Klucz Angusa .

Faza 3. Dostawca

Zabierz martwemu Angusowi przedmioty. List, który ma przy sobie, pozwoli Ci poruszać się bezpiecznie po terenie Salamandry.

Faza 4. Dobre hasło

Udaj się do kanałów (M15.9 ) i skieruj się do wejścia do kryjówki Salamandry (M16.3 ). Bandytom pilnującym wejścia powiedz, że przychodzisz od Angusa i podaj hasło: Cierń. Potem wejdź do środka. (Hasła możesz się domyślić czytając notatki znalezione przy Angusie . Możesz je również wydobyć od karczmarza z "Nowego Narakortu", jeśli zapytasz go o gości, których podejmuje, a następnie zapłacisz mu ponad 200 orenów i dopytasz się, czy goście ci nie mówili czegoś interesującego).

Faza 5. Gellert Bleinheim

W sali szefa (M17.3 ) znajdziesz w skrzyni List od Gellerta Bleinheima i Klucz do kanałów pod Dzielnicą Handlową. A wówczas wszyscy zabójcy w okolicy rzucą się na Ciebie. (Tak, to jest ta walka, przed którą należy łyknąć Jaskółkę i upewnić się, że stalowy miecz ma włączony styl grupowy). Do wyjścia będziesz się musiał przebić przez zastępy Salamandry - na końcu nieco pomoże Ci kilku strażników miejskich.

Faza 6. Zniszczony magazyn

Gdy wyjdziesz z kryjówki Salamandry, w kanałach spotkasz Siemkę . Rozmowa z nim zakończy misję... i zacznie kolejną: Q3.69. Wyzimski łącznik .