Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin - poradnik

Wiedźmin - poradnik

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania główne (3) | Rozdział 5 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

Q5.108. Smak zemsty

Faza 1. Trop

Niniejszy quest aktywuje się, gdy tylko postawisz nogę na Grobli z początkiem piątego rozdziału.

Faza 2. Salamandra

Podczas rozmowy w Fazie 6 questu Q5.110. Jej Wysokość Strzyga Foltest wyrazi pełne poparcie dla Twojej walki z Salamandrą.

Faza 3. Eksperyment

W Fazie 9 questu Q5.110. Jej Wysokość Strzyga ubijesz mutanta przy wieży (M33.21 ) w Starej Wyzimie. Od Kalksteina dowiesz się, że monstrum przyszło od strony bagien.

Faza 4. Zoltan (lub Shani, lub Zygfryd)

Gdy pojawisz się przy Cmentarzu na bagnach po zakończeniu questu Q5.109. Płonąca nadzieja , Zoltan zajmie się uchodźcami. Ty musisz iść dalej.

Gdy zjawisz się tu w wyniku zakończenia questu Q5.124. Pod płonącym niebem , będzie tak samo - jedynie rozstaniesz się z Shani .

Gdy zjawisz się tu z końcem questu Q5.126. Płomień, który oczyszcza - rozstaniesz się z Zygfrydem .

Faza 5. Wskazówka

Gdy wyjdziesz z krypty na bagnach po rozprawie ze strzygą - quest Q5.110. Jej Wysokość Strzyga - Velerad przekaże Ci informację od Foltesta , że Salamandry należy szukać w Starym Dworzyszczu.

Faza 6. Śmierć De Wetta

Hrabiego przyjdzie Ci zabić, jak tylko pojawisz się w pobliżu Starego Dworzyszcza (M37.1 ).

Faza 7. Zmutowana Rayla

Nieco dalej (M37.3 ) Azar wystawi przeciwko Tobie Zmutowaną Raylę . Również musisz ją zabić.

Faza 8 - Zadania główne (3) | Rozdział 5 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik

Faza 8. Blisko celu

Gdy pokonasz przeciwników przy ognisku (M37.5 ) w pobliżu dworzyszcza, poczujesz, że jesteś już blisko celu... Pamiętaj, żeby magów zabijać możliwie szybko, zanim naprzywołują Ifryty .

Faza 9. Wejście do katakumb

Pod samym dworzyszczem spotkasz walczących (M37.7 ). Jeśli jesteś neutralny spotkasz wśród nich Triss , jeśli idziesz ścieżką Zakonu, będzie tam Zygfryd , a jeżeli pomagasz Wiewiórkom, będzie to Yaevinn . Pomóż swojemu sojusznikowi, a po starciu porozmawiaj z nim (z nią) i zgódź się, żeby Cię zaprowadził(a) do wejścia do Katakumb. Pobiegnij za nim (nią). Przed wejściem zostaniecie zaatakowani przez mutantów - pokonajcie ich.

Faza 10. Poświęcenie

Gdy ich wytniecie, znajdziesz się w Katakumbach, a Twój sojusznik zostanie na górze, by powstrzymywać kolejne ataki.

Faza 11. Kościej

W Katakumbach Azar wystawi przeciw Tobie Kościeja (M38.2 ). Jaskółka , miecz srebrny, styl silny, używamy Aarda i/lub Igni , chowamy się za centralnym filarem i ciachamy.

Faza 12. Azar Javed zabity

Najpierw Azar rzuci przeciw Tobie jeszcze dwójkę Zmutowanych rycerzy (M38.6 ), a następnie stanie do walki już sam (M38.7 ). Jeśli oszczędziłeś życie Berengarowi w queście Qp.3. Tajemnica Berengara , możesz liczyć na jego pomoc. A jeśli Berengara wówczas zabiłeś, Azar będzie znacznie słabszy z powodu Medalionu Berengara , który masz przy sobie.

Tak czy siak, walka z magiem będzie długa (znakomicie może Ci się podczas niej przysłużyć eliksir Wierzba , który chroni przed powaleniem), ale Zbroja Kruka (jeśli ją masz...) nie pozwoli Ci łatwo zginąć. Przy zwłokach Azara Javeda znajdziesz zwój Serce kościeja oraz księgę Bracia Więksi .

Faza 13. Łódź

Podejdź do lustra i przyjrzyj mu się. Odbędziesz krótką rozmowę z Jakubem , z której dowiesz się, że za Salamandrą stoi Zakon.

Geralt z Yaevinnem - walcząc po stronie Scoiatael. - Zadania główne (3) | Rozdział 5 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik
Geralt z Yaevinnem - walcząc po stronie Scoia'tael.
Geralt z Triss - pozostając neutralnym. - Zadania główne (3) | Rozdział 5 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik
Geralt z Triss - pozostając neutralnym.
Geralt z Zygfrydem - walcząc za Zakon. - Zadania główne (3) | Rozdział 5 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik
Geralt z Zygfrydem - walcząc za Zakon.

Faza 14. Król

Po cutscence udaj się na przystań do łodzi (M37.11 ) i powiedz swojemu sojusznikowi, że płyniecie. Jeśli masz jeszcze jakieś questy do wykonania, zrób to przed wypłynięciem do Wyzimy.