Questy poboczne Cichej Wólki (cz.2) | Upiory w Cichej Wólce
Aktualizacja:

Faza 1. Zguba
Vesna , która zazwyczaj przebywa wewnątrz lub obok swego domostwa (M5.5 ) opowie nam o swoim zagubionym pierścionku. Nieszczęście miało miejsce, kiedy białogłowa robiła w rzece pranie. Odnalezienie zguby sprowadza się do wykonania zadania QU.5. Piwo dla rybaka .

Faza 2. Prezent
Po oddaniu pierścionka Vesna bardzo się uraduje. Warto to wykorzystać, proponując niewieście rozmowę o jej szczęściu w odosobnionym miejscu i przy okazji obejrzeć przyjemną scenkę przerywnikową. Miejmy jednak na uwadze, że od momentu złożenia tej propozycji córce, jej matka nie wpuści nas do domu, ilekroć będzie w środku (czyli w nocy), co odrobinę utrudni wykonanie zadania QU.4. Cholerna zupa .
Faza 3. A miało być tak pięknie
Babka z zabójczą skutecznością przerwała zabawę córce. Powinniśmy ponownie porozmawiać z Vesną o całym zajściu, miejmy jednak na uwadze, aby w trakcie tej rozmowy babki nie było w zasięgu wzroku, albowiem nie dojdzie do konwersacji.
Faza 4. Kolejna próba
Po godzinie duchów (punkt 1:30 w nocy) Vesna będzie czekała na nas przed chatą (M5.5 ). Pora dokończyć to, w czym przerwała nam ostatnio babka.

Kapłanka Doria przebywa w różnych miejscach w wiosce w różnych godzinach. Między 8-10 znajdziemy ją w piwnicy domku Vesny (M5.5 ), 11-12 u Kowala (M5.6 ), 13-17 między polem z ziołami (M5.7 ), a otoczeniem domu Bartnika (M5.8 ) i wreszcie 18-7 w domu Bartnika (M5.8 ). W rozmowie pytamy o to, co Doria robi w wiosce.
Faza 1. Wywar na gorączkę
Musimy zdobyć 5 kłączy echinopsów . Znajdziemy je na polach wokół (M4.3 ). Zielsko na szczęście rośnie w sporej odległości od siebie, więc możemy skupić się na pojedynczych sztukach. Nie zaszkodzi przygotować kilka sztuk Jaskółki . Nie będziemy mieli problemu ze znalezieniem na mapie ziół - te rosną praktycznie wszędzie. Kilka butelek mocnego alkoholu kupimy u karczmarza (M4.4 ), po średnio 20 orenów (25 możemy zarobić u pięściarzy). Również w karczmie możemy przygotować eliksiry (odpoczynek to koszt 5 orenów ). Walczymy używając podpalenia (IGNI), srebrnego miecza i silnego stylu. Przeciwnik jest silny, uważamy więc na naszą żywotność, oddalając się w odpowiednim momencie poza zasięg przeciwnika i czekając na regenerację sił.

Faza 2. 5 kłączy
Po zebraniu potrzebnych nam kłączy, wracamy do Dorii . W podzięce za naszą pomoc otrzymamy Eliksir kapłanki . Powinniśmy porozmawiać również z kowalem, który w podzięce za pomoc kapłance podaruje nam Kamień runiczny Wodo .

Faza 1. Zbieractwo
Karczmarz (M4.4 ) zapytany o to, co dzieje się ostatnio w wiosce, zleci nam zebranie 20 owoców balissy . Rośliny znajdziemy na zachodzie (M4.5 ), ale zanim zbierzemy wszystkie potrzebne nam owoce, przyjdzie nam zapewne odpocząć w oczekiwaniu na ponowne pojawienie się ich na krzakach.

Faza 2. Owoce balissy
Kiedy wrócimy do karczmarza (M4.4 ), dobry człowiek wypłaci nam obiecane 250 orenów .

Sołtys alkoholik jest w depresji. Znajdziemy go w karczmie (M4.4) lub w drodze do niej, idąc od strony wioski, przez pola.
Faza 1. "Upadły" Sołtys
Zanim podejdziemy do zarządcy wioski, warto zakupić u karczmarza butelkę alkoholu. Wręczamy mu ją po rozpoczęciu rozmowy. Następnie gramy z nim w kości (wygrać nie musimy). Kiedy będzie już skory do rozmowy, pytamy, co dziwnego dzieje się w okolicy i tym samym dowiadujemy się o echinopsach dotyczących zadania QU.1. Upiory w Cichej Wólce . Kiedy pijaczyna poprosi o alkohol, odmawiamy, po czym rozpoczynamy na nowo rozmowę.
Faza 2. Syn upiorem?
Zapytany o duchy, opowie nam o swoim synie - Kalidzie , którego głos słyszy nocami nieopodal swojej chaty. Powinniśmy porozmawiać z kapłanką Dorią na ten temat.
Faza 3. Upiór syna
Z naszych nowych informacji wynika, że potrzebujemy przedmiotu który należał do zaginionego syna. Wracamy więc do Sołtysa (M4.4 ) i ponownie pytamy go o utraconego chłopaka.
Faza 4. Drewniana fujarka
Mając w plecaku przedmiot należący do zaginionego syna, rozmawiamy z karczmarzem i udajemy się na spoczynek trwający do godziny 23. Biegniemy pod chatę sołtysa (M5.9 ) i czekamy na upiora. W rozmowie pytamy, dlaczego nawiedzają wioskę.

Faza 5. Rozmowa z upiorem
Jedyne czego dowiadujemy się od upiora, to to, że nie odejdą same i pragną zemsty. Zakończenie tego zadania uzależnione jest od tego, jak zakończymy QU.1. Upiory w Cichej Wólce .
0
- Wiedźmin - poradnik
- Wiedźmin - nieoficjalne dodatki - poradnik do gry
- Upiory w Cichej Wólce
- Talenty w Cichej Wólce | Upiory w Cichej Wólce | Dodatki do Wiedźmina
- Mapy Cichej Wólki | Upiory w Cichej Wólce | Dodatki do Wiedźmina
- Questy główne Cichej Wólki | Upiory w Cichej Wólce | Dodatki do Wiedźmina
- Questy poboczne Cichej Wólki (cz.1) | Upiory w Cichej Wólce
- Questy poboczne Cichej Wólki (cz.2) | Upiory w Cichej Wólce
- Upiory w Cichej Wólce
- Wiedźmin - nieoficjalne dodatki - poradnik do gry
Komentarze czytelników
mariusz695 Legionista
Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)
MixerXD12 Legionista
Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.
rafalk2581114172023 Junior
Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro
jan25811 Junior
Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]
UziDEAD Junior
witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.