M8: Wyzima Klasztorna | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin
Aktualizacja:

1. Wejście do kanałów (tędy wychodzisz do miasta). Przy nim znajduje się Rzeźba - znajdzie zastosowanie dopiero w trzecim rozdziale.
2. Dom detektywa. Znajdziesz w Przewodnik po Wyzimie . Możesz tu również medytować (opcja w rozmowie z Raymondem ).
3. Opuszczony dom. W piwnicy (po pokonaniu grupy czterech Graveirów - Jaskółka nie zawadzi) znajdziesz 3 butelki Bardzo Starego Wina .
4. Brama na Groblę.
Retrospekcja: Spotkasz tu Zygfryda , jeśli złączyłeś z nim siły w Kanałach w Fazie 4 questu Q2.23. Wielka ucieczka . Wstawi się za Tobą u strażników i będziesz mógł przejść na Groblę od razu na początku rozdziału.
Jeśli Zygryd Ci nie pomoże, żeby wejść do groblę, musisz albo przekupić strażnika (60 orenów), albo pokazać mu Sygnet straży miejskiej , który otrzymasz od Vincenta Meisa na zakończenie questu Q2.26. Podejrzany: Vincent Meis .
5. Beczka.
6. Opuszczony dom.
7. Kowal. Żeby coś u niego kupić, trzeba mieć rekomendację od Zoltana - w praktyce wystarczy, jeśli z Zoltanem porozmawiasz po wejściu do Wyzimy.
8. Dom Vivaldiego .
9. Dom Kalksteina . Znajdziesz tu Przepowiednię Itliny , a w piwnicy jeszcze Podstawy alchemii . Możesz tu medytować.
10. Beczka.
11. Dom Vertzów .
12. Beczka.
13. Dom nieludzi. Znajdziesz w nim traktat Przeciw nieludziom .
14. Dom.
15. Stoisko antykwariusza.
16. Dom.
17. Stragan z jedzeniem.
18. Kram domokrążcy.
19. Kram zielarki.
20. Tablica ogłoszeń, z której dowiesz się, że Kalkstein (M8.9 ) szuka osoby umiejącej posługiwać się mieczem, a za nią beczka.
21. Dom Shani (znajdziesz ją tu tylko nocą). Za rogiem stoi beczka. Żeby wejść do środka będziesz musiał dać sobie radę z Babcią . Nie pij z nią, bo Cię wyrzuci, gdy będziesz pijany. Jeśli pojawi Ci się opcja "Do Shani przychodzę" wybierz ją, a potem trzymaj się wersji, że jesteś ze szpitala. Jeśli wspomni o nadchodzącym zimnie, daj jej jakikolwiek alkohol (to najlepsza opcja, bo przestaniesz mieć już z nią problemy w ogóle). Jeśli powie, żeś stary a ciągle Ci się chce, to odpowiedz, że stara a upierdliwa... Jest tych opcji trochę - wybieraj z głową. Na parterze znajdziesz Pamiętnik Babuni . Możesz tu medytować.
22. Brama północna. Obok stoi beczka.
23. Loch miejski. Obok niego znajdziesz tablicę ogłoszeń, na której znajdziesz Zlecenie na wilki, Zlecenie na echinopsy, Zlecenie na alghule, Zlecenie na psy i Zlecenie na topielce. Wewnątrz spotkasz Klawisza Siemkę i Vincenta Meisa . Znajduje się tam również krata w podłodze, która prowadzi do Kanałów (M7.2 ).
24. Karczma "Miś kudłacz". Spotkasz tu (często): Jarno Żytochleja (Moczymorda), Zoltana , Munro , Dhundę , Kelnerkę , Karczmarza , Hazardzistę (gra w kości), Colemana i Baraninę . Tradycyjnie możesz tu oddać się medytacji za 5 orenów, a także składować swoje rzeczy. Obok karczmy znajduje się tablica ogłoszeń, na której znajdziesz Zlecenie na wilki, Zlecenie na echinopsy, Zlecenie na alghule, Zlecenie na psy i Zlecenie na topielce. (Tablice ogłoszeń przeważnie mają ten sam ich zestaw).
25. Ognisko. Obok niego stoi beczka.
26. Dom Talara . Możesz tu medytować.
27. Beczki.
28. Brama do Wyzimy Handlowej. Będziesz mógł nią przejść w trzecim rozdziale.
29. Ogród przyszpitalny.
30. Szpital Lebiody.
Retrospekcja: Spotkasz tu Zygfryda , jeśli w Fazie 4 questu Q2.23. Wielka ucieczka zdecydowałeś się walczyć z Kuroliszkiem sam. Teraz wpuści Cię do szpitala.
Jeśli Zygryd Ci nie pomoże, żeby wejść do szpitala, musisz albo przekupić strażnika (60 orenów), albo pokazać mu Sygnet straży miejskiej , który otrzymasz od Vincenta Meisa na zakończenie questu Q2.26. Podejrzany: Vincent Meis . Znajdziesz tu książkę Kulty i religie Nordlingów . Jeśli złożysz na Ołtarzu Melitelę ofiarę (może być Kurczak), to otrzymasz: Sefirę Ghe'vrath , Sefire 'Oth i Sefirę Veen'ah . Za kolejne ofiary będziesz już dostawać gałązki Jemioły . Znajdziesz tu również za dnia Shani oraz Więźnia , którego potrzebujesz do wykonania questu Q2.28. Świadek .
31. Beczka.
32. Beczka.
33. Kupiec Zakonu i Płatnerz Zakonu . Aby móc skorzystać z usług kupca, musisz być w dobrych stosunkach z zakonem.
34. Posterunek Zakonu. Znajdziesz tu książki: Kwiat i płomień , Upiory, potępieńcy i widma .
35. Brama klasztorna.
36. Brama na cmentarz miejski. Przy bramie urzęduje grabarz. Na Cmentarz dostaniesz się w Fazie 3 questu Q2.54. Wdzięczność grabarza .
37. Dom herszta Baraniny . Wejścia pilnuje dwóch Ochroniarzy . Każdy z nich ma przy sobie klucz do drzwi. Możesz ich po prostu zabić nocą. Gdy Baraniny nie ma w karczmie, znajdziesz go w domu właśnie - nie będzie Ci miał za złe zabicia Ochroniarzy .
38. Zamtuz "Chętne uda". Przy wejściu do Zamtuza stoi Carmen.
39. Magazyn.
40. Dom.
41. Opuszczony dom.
42. Dom (są dwa wejścia do niego).
43. Dom. Znajdziesz w nim opowieść Dar Lary .
44. Posterunek Vincenta Meisa .
0
- Wiedźmin - poradnik
- Wiedźmin - poradnik do gry
- Rozdział 2
- Mapy | Rozdział 2
- M7: Kanały | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin
- M8: Wyzima Klasztorna | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin
- M9: Grobla | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin
- M10: Las na Bagnach | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin
- M11: Jaskinia na Bagnach | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin
- M12: Cmentarz Miejski | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin
- M13: Krypta na Cmentarzu | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin
- Mapy | Rozdział 2
- Rozdział 2
- Wiedźmin - poradnik do gry
Komentarze czytelników
mariusz695 Legionista
Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)
MixerXD12 Legionista
Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.
rafalk2581114172023 Junior
Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro
jan25811 Junior
Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]
UziDEAD Junior
witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.