Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin - poradnik

Wiedźmin - poradnik

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Questy poboczne Cichej Wólki (cz.1) | Upiory w Cichej Wólce poradnik Wiedźmin

1 - Questy poboczne Cichej Wólki (cz.1) | Upiory w Cichej Wólce - Wiedźmin - poradnik
Hodowca Owiec przebywający za dnia na łące (M5 - Questy poboczne Cichej Wólki (cz.1) | Upiory w Cichej Wólce - Wiedźmin - poradnik

Hodowca Owiec przebywający za dnia na łące (M5.1 ), a nocą w domu (M5.2 ), zapytany o zadanie dla wiedźmina, zleci nam zabicie watahy wilków.

Faza 1. Polowanie

Wilki widziano za karczmą (M4.1 ). Musimy rozprawić się z pięcioma zwierzami na tyle silnymi, że nie powinniśmy próbować walczyć z nimi w grupie. Dobywamy stalowego miecza i atakujemy stylem szybkim, starając się rozprawiać z pojedynczymi bestiami odciągniętymi ostrożnie od reszty stada. Pomagamy sobie również ogłuszeniem spod znaku AARD.

Faza 2 - Questy poboczne Cichej Wólki (cz.1) | Upiory w Cichej Wólce - Wiedźmin - poradnik

Faza 2. Leże

Wracamy do hodowcy owiec po nagrodę, którą stanowi bezwartościowy kawałek mięsa. Od tej chwili jednak, po wstępnej rozmowie z hodowcą, możemy odpoczywać w jego domu. Generalnie bez względu na porę, aczkolwiek w nocy musimy zaczepić go (kliknąć nań) dwa razy, nim raczy się obudzić.

Zadanie to rozpoczyna się po rozmowie z kapłanką na temat upiorów - Questy poboczne Cichej Wólki (cz.1) | Upiory w Cichej Wólce - Wiedźmin - poradnik

Zadanie to rozpoczyna się po rozmowie z kapłanką na temat upiorów. Doria nie wyjawi nam sposobu na ich zniszczenie. Musimy zasięgnąć języka u ludzi z wioski.

Faza 1. Warto rozmawiać

Wśród pięściarzy w karczmie znajdziemy jegomościa, który będzie chciał z nami walczyć za 100 orenów. Po wygraniu pojedynku mamy dwie możliwości.

Faza 2a - Questy poboczne Cichej Wólki (cz.1) | Upiory w Cichej Wólce - Wiedźmin - poradnik

Faza 2a. Kasa za walkę

Jeśli zdecydujemy się przyjąć zapłatę, powiększymy swój budżet o 100 orenów, ale pięściarz nie udzieli nam już żadnej przydatnej informacji.

Faza 2b. Rozmowa przy ale

Alternatywą dla przyjęcia orenów, jest wypicie z jegomościem i życzliwa rozmowa w której to dowiemy się, że sposobem na pozbycie się upiorów jest spalenie kości.

Faza 2c. Chory staruszek

Innym sposobem na zakończenie tego zadania jest wykonanie zlecenia QU.4. Cholerna zupa . Musimy je ukończyć dokładnie w tym momencie, aby pozyskana od starucha wiedza zakończyła nasze aktualne zadanie.

Zadanie to jest powiązane z inną misją, a mianowicie- QU - Questy poboczne Cichej Wólki (cz.1) | Upiory w Cichej Wólce - Wiedźmin - poradnik

Zadanie to jest powiązane z inną misją, a mianowicie- QU.3. Jak pozbyć się upiorów raz na zawsze .

Faza 1. Znowu zupa

Schorowany staruszek (M5.5 ) z chęcią uraczy nas swoimi opowieściami o duchach w zamian za odrobinę pieczonego baraniego mięsa. Jeśli tylko wykonaliśmy zadanie QU.2. Nosił wilk razy kilka , powinniśmy mieć udziec barani w plecaku. Jeśli zdążyliśmy go zjeść, wracamy do hodowcy owiec siedzącego na polu (M5.1 ) lub w chacie (M5.2 ) i kupujemy od niego kawał mięsa za 20 orenów . Dziadunio w podzięce za dobrą strawę zdradzi nam jeden ze sposobów na uporanie się z - jak to mówi - "upirami".

2 - Questy poboczne Cichej Wólki (cz.1) | Upiory w Cichej Wólce - Wiedźmin - poradnik
Faza 1 - Questy poboczne Cichej Wólki (cz.1) | Upiory w Cichej Wólce - Wiedźmin - poradnik

Faza 1. Sucho w gardle

Rybaka w nocy znajdziemy za dnia na brzegu (M5.4 ). Jeśli w rozmowie z nim zapytamy czy nie nuży go ciągłe stanie nad wodą, wspomni o suchym gardle i poprosi nas o dostarczenie mu piwa z karczmy (trunek kosztuje 10 orenów ).

Faza 2 - Questy poboczne Cichej Wólki (cz.1) | Upiory w Cichej Wólce - Wiedźmin - poradnik

Faza 2. Zdobyte piwo

Z kuflem piwa w plecaku wracamy do rybaka . W nagrodę za nasz heroiczny wyczyn otrzymujemy Dziwnie wypchaną Rybę .

Faza 3. Dziwna ryba

Ryba , którą przed chwilą otrzymaliśmy ma dziwnie wypchany brzuch. Aby sprawdzić co takiego kryje się w jej wnętrzu, warto jej skosztować.

Faza 4. Pierścionek z niebieskim oczkiem

Nie bacząc na swoje zęby, Geralt pochłania rybę, a w jego ekwipunku pojawia się Tani pierścień z niebieskim oczkiem wyjęty prosto z wnętrza stworzenia. Kolejne zadanie odpowie na pytanie, co zrobić z nowym nabytkiem.