Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin - poradnik

Wiedźmin - poradnik

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania poboczne (6) | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin

Q2.57. Na wagę złota

Faza 1. List

Yaevinn poprosi Cię o dostarczenie listu od niego do Vivaldiego (M8.8 ) w Wyzimie Klasztornej.

Faza 2 - Zadania poboczne (6) | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik

Faza 2. Odpowiedź

Powiedz Vivaldiemu , że masz wiadomość od Yaevinna . Niezależnie od tego, jak odpowiesz na pytanie, które Vivaldi Ci zada, będziesz musiał po odpowiedź przyjść za chwilę (wystarczy, że wyjdziesz na ulicę i wrócisz).

Faza 3. Posłaniec

Vivaldi da Ci list do Yaevinna .

Faza 4. Obóz elfów

Gdy zapytasz Druidów (M10.32 ) o to, gdzie się podział Yaevinn , dowiesz się, że przeniósł się do obozu Wiewiórek (M10.35 ).

Faza 5. Zadanie wykonane

Zanieś Yaevinnowi list do obozu nieludzi (M10.35 ).

Q2.59. Rozpoznanie bojem

Ten quest, w dwóch odmianach, stanie się aktywny w Fazie 3 questu Q2.57. Na wagę złota . Z jednej strony (M10.35 ) Lasu na bagnie do bitwy szykują się Wiewiórki z Yaevinnem na czele, a z drugiej strony (M10.23 ) przybywa Zakon Płonącej Róży pod wodzą Zygfryda . Możesz opowiedzieć się po dowolnie wybranej stronie.

Jeśli zdecydujesz się walczyć po stronie Yaevinna ...

Faza 1 - Zadania poboczne (6) | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik

Faza 1. Przewodnik

Yaevinn poprosi Cię o doprowadzenie jego ludzi na Cmentarzysko golemów (M10.25 ).

Faza 2. Zwiad

Na miejscu czekać na Was będzie siedmioosobowy oddział Zwiadowców Zakonu - zabijcie ich wszystkich. Przy pokonanych znajdziesz trochę broni i razem 350 orenów.

Faza 3. Sukces.

Wróć do Yaevinna (M10.35 ) i zanieś mu wiadomość o sukcesie. Otrzymasz 200 orenów nagrody oraz informację, że Berengar jednak żyje.

Jeśli zdecydujesz się poprowadzić do walki rycerzy Zakonu, to przede wszystkim zakończ wcześniej quest Q2.57. Na wagę złota - inaczej go stracisz.

Faza 1 - Zadania poboczne (6) | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik

Faza 1. Przewodnik

Zygfryd poprosi się o zaprowadzenie jego oddziału na Cmentarzysko golemów (M10.25 ).

Faza 2. Zwiad

Na cmentarzysku spotkacie szóstkę Scoia'tael - zabijcie ich wszystkich. Przy ciałach zabitych znajdziesz jedynie broń.

Faza 3. Sukces

Wróć do Zygfryda (M10.23 ) i obwieść mu zwycięstwo. Otrzymasz 200 orenów nagrody oraz informację, że Berengar jednak żyje.

Q2.122. Znaleźne

Faza 1. Rodowe pamiątki

Codziennie o świcie spotkasz przy wejściu do kanałów (M8.1 ) Cwaniaczka . Jeśli z nim porozmawiasz, będziesz mógł przyjąć od niego niniejsze zadanie.

Faza 2. Klucz

Cwaniaczek wręczy Ci klucz do kraty (M7.21 ) w kanałach. Dostaniesz się tamtędy do krypty - bądź przygotowany na walki z Graveirami oraz Ghulami .

Faza 3. Sukces

Przeszukaj kryptę, a znajdziesz w niej skrzynię - zabierz z niej zawartość.

Faza 4. Łupy

Odnieś Sygnet rodowy Cwaniaczkowi . (Jeśli spotkałeś się z nim koło 6 rano i uwinąłeś się w krypcie chwacko, masz szansę go spotkać od razu jak wyjdziesz z kanałów - w przeciwnym przypadku musisz wrócić do niego znów o świcie). Okaże się, że dałeś się zrobić w konia, ale grunt, że quest wykonałeś.

Q2.123. Daleko od domu

Faza 1. Potwory

Gdy wykonasz quest Q2.56. Kwiaty i złoto , będziesz mógł od Yarena (M10.22 ) wziąć następne zlecenie: zabić trochę potworów i załatwić sprawę z vodyanoi.

Faza 2. Bloedzuigery

Przebiegnij się drogą (nie na przełaj przez bagna) w stronę przystani. Gdy będziesz zbliżać się do jaskini (M10.20 ), spotkasz trójkę Bloedzuigerów do zaszlachtowania.

Faza 3. Utopce

Gdy miniesz kapliczkę Melitele (M10.10 ), będziesz musiał zatłuc trójkę Utopców .

Faza 4. Echinopsy

Kawałek dalej, na zakręcie, wyłonią się spod ziemi dwa Echinopsy do poszatkowania. Na koniec udaj się do Vaski (M10.16 ).

Faza 5. Paskudni ryboludzie

W rozmowie z nią możesz wybrać opcję zabójstwa vodyanoi...

Faza 6. Vodyanoi zabity

... a w takim przypadku udaj się do Ołtarza Vodyanoi (M10.7 ) koło północy i zabij Wojownika Vodyanoi , którego tam spotkasz.

Faza 7. Zapłata

Na koniec wróć do Yarena (M10.22 ) i zdaj mu raport z załatwienia sprawy. Jeśli w queście Q2.56. Kwiaty i złoto nie oszukałeś Yarena , dostaniesz w nagrodę 400 orenów. (Koniec questu).

Faza 8. Topór Yarena

Jeśli jednak w rozmowie z Vaską podejmiesz decyzję pojednania drwali z vodyanoi, ta poprosi Cię o złożenie na ołtarzu broni Yarena na znak pokoju.

Faza 9. Ofiara

Udaj się do Yarena (M10.22 ) i przekonaj go, by dał Ci swój topór.

Faza 10. Zadanie wykonane

Topór złóż na ołtarzu (M10.7 ) i zaczekaj do północy na Wojownika vodyanoi , który podmieni Topór Yarena na Amulet vodyanoi .

Faza 11. Zapłata

Amulet zanieś Yarenowi (M10.22 ) na znak zawartego pokoju. (Po tym, jak weźmiesz z ołtarza amulet, wojownika możesz zabić...) Nagrodę otrzymasz taką samą.