Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin - poradnik

Wiedźmin - poradnik

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Istotne postacie | Rozdział 1 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin

Istotne postacie z rozdziału pierwszego

W podrozdziałach "istotne postacie" będą wymieniani przede wszystkim kupcy oraz osoby, które mogą wyświadczyć Ci jakąś przysługę nie wiążącą się z konkretnym questem.

Uwaga 29: Przedmioty kupione od sprzedawców wracają do ich oferty - ich liczba zwiększa się każdego dnia. (Za wyjątkiem tych szczególnie cennych jak kawałki meteorytu, runy czy książki).

Abigail (kupiec)

Sprzedaje: Saletra , Czarny proszek , Gęsi smalec , Łój , Temerska żytnia , Lokalna pieprzówka , Wiśniówka na spirytusie , Nalewka śliwkowa , Calcium equum , Winny kamień , Kwas Ginatzy , Biały ocet , Sole naezańskie , Zerrikańska mieszanka , Niedźwiedzie sadło , Księżycowe drobiny , Sproszkowana perła , Piołunówka , Siarka , Fosfor , Proszek alchemików , Pasta alchemiczna , Czerwona wstążka , Olej przeciw upiorom (przy pierwszej rozmowie może Ci sprzedać na niego recepturę za 30 orenów) oraz książki: Barghesty , O psach i wilkach , O potworach bagiennych (Utopiec , Topielec , Bloedzuiger ) i O roślinach polnych (Biały mirt , Zimejka , Jaskółcze ziele , Balissa , Wronie oko , Berberka , Szytnaćce ).

Antykwariusz (kupiec)

Znajdziesz go w karczmie (M5.3 ). Może Ci zaoferować książki: Historia najnowsza , Historia Świata , Barghesty , Monstrum albo wiedźmina opisanie , Bajki i klechdy , Koniunkcja sfer , Przepowiednia Itliny , Zaproszenie do magii , Podstawy alchemii , Przeciw nieludziom , Księga zwierząt , O roślinach polnych , Zerrikańska alchemia , Potwory bagienne , Księga Trwogi i obrzydzenia, tom I .

Bard

Znajdziesz go w karczmie (M5.3 ). Jeśli zapłacisz mu 5 orenów dowiesz się o Jaskrze .

Declan Leuvaarden (kupiec)

Handlować z nim będziesz mógł dopiero w drugim rozdziale.

Haren Brogg (kupiec)

Mieszka w swoim domu, za dnia stoi obok niego (M5.49 ). Żeby chciał z Tobą rozmawiać, musisz mieć założony na palec Sygnet Wiecznego Ognia i musisz mu go pokazać na początku dialogu. Sygnet możesz zdobyć od Wielebnego (M5.22 , M5.25 ) w trakcie questu Q1.6. Ogon salamandry lub od Żebraczki (M5.18 ). Kupisz u niego: Krzesiwo , Osełka do miecza stalowego , Saletra , Łój , Gęsi smalec , Temerska żytnia , Czarny proszek , Kamień szlifierski , Niedźwiedzie sadło , Zerrikańska mieszanka , Lekka maczuga , Temerski sztylet żelazny , Temerski sztylet stalowy , Siekiera , Temerski topór żelazny , Temerski miecz żelazny i Niebieski meteoryt .

Zostało jeszcze 56% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie