Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin - poradnik

Wiedźmin - poradnik

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania poboczne (2) | Rozdział 3 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

Q3.67. Nie będzie bolało

Faza 1. Zęby bestii

Zahin Schmartz (M15.7 ) skupuje zęby potworów.

Faza 2. Zęby bestii

Jeśli przyniesiesz mu Kły bestii , zapłaci Ci za nie 50 orenów, ale czeka na coś ciekawszego...

Faza 3. Kły fledera

Za Kły fledera gotów jest już zapłacić 100 orenów.

Faza 4. Zęby barghestów

Możesz również Zahinowi spylić Czaszki barghestów - za 50 orenów.

Więcej zębów będziesz mógł mu sprzedać dopiero w piątym rozdziale, jeśli je będziesz sumiennie zbierał.

Q3.68. Sześć stóp pod ziemią

Faza 1. Cmentarz

Od Zygfryda (M15.10 ) dowiesz się, że na cmentarzu dzieje się coś dziwnego. Pośrodku cmentarza (M22.1 ) znajdziesz gadającego ghula imieniem Vetala .

Faza 2. Gadający ghul

Jeśli zdecydujesz się go zabić...

Faza 3. Vetala zabity

... będziesz musiał stawić czoła jemu oraz dodatkowo jednemu Graveirowi i dwóm Ghulom .

Faza 4. Zadanie wykonane

Na koniec pozostanie wrócić Ci do Zygfryda (M15.10 ) po nagrodę - 200 orenów. (Koniec questu).

Faza 5. Komando

Jeśli jednak zdecydujesz się oszczędzić Vetalę , dowiesz się od niego, że po cmentarzu grasuje komando Scoia'tael, które zabija ludzi.

Faza 6. Wybór

Komando znajdziesz przy wejściu do krypty (M22.2 ) i znów będziesz mieć wybór... czy zgładzić komando, czy ratować uwięzionych w krypcie ludzi.

Faza 7. Walka z elfami

Jeśli zdecydujesz się zgładzić komando (pobiegnij za nimi i zaatakuj, kogo zdołasz)...

Faza 8. Niezadowolony Zygfryd

... Zygfryd (M15.10 ) wypłaci Ci za fatygę 100 orenów. (Koniec questu).

Faza 9. Na ratunek

A jeśli zechcesz pomóc uwięzionym w krypcie, znajdziesz ich w najdalszej sali (M23.2 ). Zabij oblegające ludzi Ghule ...

Faza 10. Zadowolony Zygfryd

... i zdaj raport z zajścia Zygfrydowi (M15.10 ). Dostaniesz zapłatę z nadwyżką - 400 orenów. To najbardziej rycerskie zakończenie niniejszego questu.

Q3.70. Pierścień

Faza 1. Pierścień

Zrozpaczony kupiec na Grobli (M19.1 ) poprosi Cię o odzyskanie pierścienia rodowego.

Faza 2. Dodatkowe informacje

Gdy go zapytasz, gdzie go szukać, dowiesz się, że znajdziesz go przy ciele stryja w pobliżu kapliczki Melitele na Bagnach.

Faza 3. Zguba

Przy ciele stryja obok kapliczki na bagnach (M20.7 ) faktycznie znajdziesz upragniony pierścień.

Faza 4. Nagroda

Pierścień zanieś Zrozpaczonemu kupcowi (M19.1 ) na Groblę i oddaj mu go. Dostaniesz 100 orenów.

Q3.71. Piękna i bestia

Faza 1. Lekarstwo

Zaproponuj Carmen (M20.2 ), gdy ją spotkasz w Lesie na bagnach, że sam zajmiesz się zdobyciem lekarstwa dla jej ukochanego.

Faza 2. Trzy sposoby

Porozmawiaj o wilkołactwie z Hierofantem (M20.10 ). Dowiesz się, jak je leczyć, ale i tak najpierw będziesz musiał porozmawiać o jej ukochanym z Carmen .

Faza 3. Tajemniczy wilkołak

Carmen (M15.18 ), którą znajdziesz z powrotem w okolicy zamtuza w Wyzimie Klasztornej, nic Ci jednak nie powie.

Faza 4. Vincent wilkołak

Po wyjściu z Kryjówki Salamandry (M14.42 ) w Fazie 10 questu Q3.87. Zamek i klucz będziesz świadkiem sceny, w której wilkołak rozprawia się z grupą pachołków Salamandry. Za chwilę dowiesz się, że wilkołakiem jest Vincent . Jeśli zdecydujesz się go zabić, unieważnisz niniejszy quest, ale zyskasz Sierść wilkołaka . Jeśli pozwolisz mu żyć, pozostanie Ci udanie się do Carmen na rozmowę.

Faza 5. Współpraca

Idź do Carmen (M15.18 ) i powiedz jej, że wiesz, kim jest jej ukochany, po czym zaproponuj pomoc w leczeniu.

Faza 6. Liście blekotu

Lekarstwo będzie wymagać znalezienia 5 Liści blekotu . O blekocie dowiesz się z książki O roślinach bagiennych .

Faza 7. Do Carmen

Blekot rośnie na bagnach. Najwięcej znajdziesz go w pobliżu Cmentarzyska golemów (M20.15 ).

Faza 8. Inne metody

Liście blekotu zanieś Carmen (M15.18 ).

Faza 9. Porażka

(Wyjdź z zamtuza i wróć albo na odwrót - w zależności od tego, gdzie rozmawialiście). Dowiesz się od Carmen , że koszula z blekotu nie poskutkowała.

Faza 10. Lekarstwo od Kalksteina

Udaj się do Kalksteina, do wieży na bagnach (M20.6 ) po lekarstwo na lykantropię. (Pamiętaj, że masz do dyspozycji teleporty). Kalkstein zgodzi się je przyrządzić, ale będzie potrzebować na to chwili czasu.

Faza 11. Łza dziewicy

Wyjdź na zewnątrz i wróć do Kalksteina . Odbierz od niego lekarstwo i zacznij myśleć, gdzie znajdziesz dziewicę...

Faza 12. Eliksir dla Carmen

Jeśli sądziłeś, że dziewicą okaże się sama Carmen , Vaska czy napotkana na ulicy staruszka, myliłeś się podobnie jak ja - zajdź do szpitala i poproś o łzę którąś z Pielęgniarek .

Faza 13. Pozostałe metody

Zanieś lekarstwo wzbogacone łzą do Carmen (M15.18 ).

Faza 14. Porażka

(Wyjdź z zamtuza i wróć albo na odwrót - w zależności od tego, gdzie rozmawialiście). Carmen powie Ci, że to lekarstwo również nie dało efektu.

Faza 15. Ostateczna próba

Pozostała ostatnia metoda leczenia z lykantropii: prawdziwa miłość. Powiedz o tym Carmen .

Faza 16. Miłość

Po rozmowie z Carmen przekonasz się, że ona naprawdę Vincenta kocha. Natomiast on zdaje się bardziej kochać swoją pracę.

Faza 17. Rozmowa z Vincentem

Vincenta powinieneś znaleźć za dnia albo w lochu (M15.1 ), albo pod bramą (M15.8 ). Porozmawiaj z nim o prawdziwej miłości.

Faza 18. Klątwa przełamana

Wróć do Carmen i zapytaj, jak sprawy się mają. Okaże się, że miłość kwitnie.