Wiedźmin: Istotne postacie Rozdział 3
Aktualizacja:
Istotne postacie z trzeciego rozdziału
Alchemik z manufaktury
Pracuje w Manufakturze (M14.4 ). Jeśli wdasz się z nim w dysputę naukową, otrzymasz od niego dwa zwoje: Sekrety mistrzów Południa i Samum . Oto, jak powinieneś poprowadzić rozmowę:
- Czym się zajmujesz?
- A poważnie?
- Masz na sprzedaż jakieś składniki alchemiczne?
- Mój znajomy, Kalkstein jest alchemikiem i uważa się za naukowca.
- Czytałem "Metamorfozy". Nie są tak złe, jak twierdzisz.
- Kalkstein nie twierdzi, że wszystkie substancje są współzależne. (...)
- Substancje podrzędne nie występują samoistnie. (...)
- Po transmutacji substancje bezustannie dołączają do łańcucha i wypadają z niego. (...)
Na pytanie, do czego mogą mieć zastosowanie teorie Kalksteina odpowiedz, że można według nich zbudować golema albo... można podrywać na nie dziewczyny. :-)
Alchemik potrzebuje również Czerwonego meteorytu . Zagadnij go o zerrikańskich mistrzów i wręcz mu Czerwony meteoryt , a otrzymasz zwój o Zerrikańskiej alchemii .
Alchemik z targu (kupiec)
Handluje na swoim straganie (M14.34 ). Sprzedaje: Saletra , Tojad , Korzeń mandragory , Czarny proszek , Łój , Gęsi smalec , Calcium equum , Winny kamień , Kwas Ginatzy , Księżycowe drobiny , Biały ocet , Sproszkowana perła , Sole naezańskie , Roztwór rtęciowy , Woda książęca , Feainnewedd , Fosfor , Piąta esencja , Piryt , Siarka , Proszek alchemików , Pasta alchemiczna , Optima mater , Kryształki Albara , Grzechotka , Sól w woreczku oraz książki: Mała księga minerałów i Wielka księga minerałów .
Barmanka z Szulerni (kupiec)
Pracuje w Szulerni (M14.25 ). Sprzedaje: Redański lager , Cintryjskie faro , Udko kurczaka , Soddeński trójniak , Chleb z kurczakiem , Chleb z szynką i Żołnierski bimber .
Handlarz rybami (kupiec)
Jego kram znajduje się pod murami (M14.38 ). Sprzedaje: Ryba i Wypatroszona ryba .
Kalkstein (kupiec)
Znajdziesz go w wieży na bagnach (M20.6 ) i tam będziesz mógł z nim pohandlować. Sprzedaje: Saletra , Czarny proszek , Łój , Gęsi smalec , Temerska żytnia , Calcium equum , Winny kamień , Kwas Ginatzy , Spirytus krasnoludzki , Biały ocet , Sproszkowana perła , Sole naezańskie , Zerrikańska mieszanka , Niedźwiedzie sadło , Alkahest , Roztwór rtęciowy , Woda książęca , Fosfor , Piąta esencja , Proszek alchemików , Pasta alchemiczna , Czerwona wstążka i Czosnek oraz książki: Mała księga minerałów , Upiory, potępieńcy i widma , Podstawy alchemii , Księga puszczyka , Ornitoreptyle , Księga Trwogi i Obrzydzenia, tom II , Księga Pocałunku i Księga Wilgi .
Kupiec handlujący podarunkami (kupiec)
Ma swój stragan pod murami (M14.36 ) Sprzedaje: Stokrotki , Tulipany , Żółte róże , Białe róże , Czerwone róże , Bursztyn , Strorczyki , Szafir , Rubin , Srebrny pierścień , Złote damskie rękawiczki , Czerwone damskie rękawiczki , Srebrny pierścień z bursztynem , Diament , Złoty pierścień , Srebrny pierścień z rubinem , Damski szal , Złoty sygnet z rubinem .
Sprzedawca broni (kupiec)
Ma swoje stoisko (M14.37 ) przy wejściu na targ. Sprzedaje: Krzesiwo , Saletra , Osełka do miecza stalowego , Łój , Gęsi smalec , Czarny proszek , Kamień szlifierski , Niedźwiedzie sadło , Zerrikańska mieszanka , Miał diamentowy , Kamień runiczny Wodo , Wyśmienita skórzana kurtka , Morgenstern dwuręczny , Ciężka maczuga , Temerski sztylet stalowy , Sztylet z Deithwen , Pochodnia , Temerski miecz żelazny , Temerski topór żelazny , Dwuręczny topór z Mahakamu i Ceremonialny miecz z Deithwen .
Sprzedawca książek (kupiec)
Ma stoisko przy wejściu na targ (M14.40 ). Możesz u niego kupić książki: Koniunkcja Sfer , Cudzoziemskie krainy , Przepowiednia Itliny , Czarodziejki i czarodzieje , Historia Lary Dorren i Cregana z Lod , Podstawy alchemii , Zaproszenie do magii , Kwiat i Płomień , Dar Lary , Przeciw nieludziom , Transmutacje i metamorfozy , Kulty i religie Nordlingów , Ożywienie nieożywionego , Droga, z której się nie wraca , Zerrikańska alchemia , Smoczy sen , O roślinach polnych , O roślinach podziemnych , Sekrety mistrzów Południa , Mała księga minerałów , O roślinach rytualnych , O roślinach bagiennych , Upiory, potępieńcy i widma , Ornitoreptyle , O przekleństwach i przeklętych , Księga Trwogi i Obrzydzenia, tom II , Wampiry: fakty i mity , Cudowny świat insektoidów , Wielka księga minerałów , O roślinach ziem jałowych , Zielnik druidzki , Vodyanoi albo ryboludzi opisanie , Ostatnie życzenie .
Sprzedawca napitków (kupiec)
Stoi na targu (M14.35 ) Sprzedaje: Woda w butelce , Suszone owoce , Sok malinowy , Sok jabłkowy , Krowie mleko , Kozie mleko , Ser żółty , Bakalie , Plaster miodu .
Szlachcianka
![]() | Jeśli będziesz cierpliwie klikać na spacerujące po Wyzimie Handlowej Szlachcianki, spotkasz w końcu taką, której się marzy jakiś fragment wycięty z potwora. Daj jej na przykład Pazur kikimory , z którego zdobyciem nocą w dzielnicy handlowej nie będziesz mieć problemów. Inna może Cię poprosić o chustę. Wręcz jej Złotą chustę damską, a następnie powiedz, że jest bardzo uprzejma, że nie miałeś zamiaru jej onieśmielać - aż do skutku. |
Urzędniczka
![]() | Urzędniczki znajdziesz na piętrze w Ratuszu (M14.20 ). Jeśli chcesz się z jedną z nich przespać, powiedz jej, że jest niegrzeczną dziewczynką, a następnie podaruj... Diament . |
Zbrojmistrz (kupiec)
Ma swój kram na uboczu (M14.12 ). Sprzedaje: Krzesiwo , Saletra , Osełka do miecza stalowego , Łój , Gęsi smalec , Czarny proszek , Kamień szlifierski , Niedźwiedzie sadło , Zerrikańska mieszanka , Miał diamentowy , Kamień runiczny Wodo , Wyśmienita skórzana kurtka , Morgenstern dwuręczny , Ciężka maczuga , Temerski sztylet stalowy , Sztylet z Deithwen , Pochodnia , Temerski miecz żelazny , Temerski topór żelazny , Dwuręczny topór z Mahakamu i Ceremonialny miecz z Deithwen .
Zerrikański sprzedawca (kupiec)
Handluje na swoim straganie (M14.33 ). Sprzedaje: Woda w butelce , Suszone owoce , Gruszka , Winogrono , Sok malinowy , Sok jabłkowy , Płatki białego mirtu , Sztynaciec , Płatki zimejki , Stokrotki , Arbuz , Owoce balissy , Jaskółcze ziele , Tulipany , Żółte róże , Białe róże , Czerwone róże , Piołunówka oraz książki: O roślinach polnych , Zielnik druidzki i O roślinach ziem jałowych .
0
- Wiedźmin - poradnik
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
- Wiedźmin: Rozdział 3
- Wiedźmin: Rozdział 3 - Zadania i postacie
- Wiedźmin: Zadania główne (1) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania główne (2) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania główne (3) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania główne (4) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania główne (5) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania poboczne (1) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania poboczne (2) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania poboczne (3) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania poboczne (4) Rozdział 3
- Wiedźmin: Istotne postacie Rozdział 3
- Wiedźmin: Rozdział 3 - Zadania i postacie
- Wiedźmin: Rozdział 3
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
Komentarze czytelników
mariusz695 Legionista
Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)
MixerXD12 Legionista
Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.
rafalk2581114172023 Junior
Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro
jan25811 Junior
Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]
UziDEAD Junior
witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


