Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin - poradnik

Wiedźmin - poradnik

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania główne (1) | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin

Zadania główne rozdziału drugiego

Jest to najdłuższy rozdział w grze. Główne questy, jakie Cię przezeń przeprowadzą to: Q2.23. Wielka ucieczka , Q2.27 Tajemnice Wyzimy , Q2.29. Tajemnicza wieża i Q2.58. Obeliski oraz subquesty Tajemnic Wyzimy: Q2.28. Świadek i Q2.49. Sekcja zwłok , a także subquesty Tajemniczej wieży: Q2.50. Strażnik i Q2.51. Glinianki . Cały czas trwa również główny quest Qp.4. Wiedźmińskie tajemnice , zaczęty w Prologu.

Qp.4. Wiedźmińskie tajemnice (kontynuacja)

Faza 5. Detektyw

Podczas rozmowy z Zygfrydem w kanałach (Faza 6 questu Q2.23. Wielka ucieczka ) dowiesz się od niego, że zna w Wyzimie pewnego detektywa, który może Ci pomóc.

Faza 6. Tajemnice Wyzimy

Detektyw mieszka w domu (M8.2 ) zaraz przy wejściu do Kanałów. Porozmawiaj z nim. Przy okazji rozpoczniesz quest Q2.27. Tajemnice Wyzimy .

Faza 7. Azar Javed

Gdy zakończysz quest Q2.27. Tajemnice Wyzimy (przechodząc do trzeciego rozdziału), Azar Javed będzie rozszyfrowany.

Quest będzie kontynuowany w trzecim rozdziale.

Q2.23. Wielka ucieczka

Faza 1. Osiłek

Zagraj w kości z Elfim skazańcem (dostaniesz od niego Pudełko z kośćmi do gry ). Po grze do lochu wejdzie kapitan Vincent z ofertą zabicia Kuroliszka . Zlecenie otrzymasz Ty albo Osiłek - o tym zadecyduje wynik walki na pięści.

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie