Dziedziniec Kaer Morhen (2) | Prolog | Solucja Wiedźmin
Aktualizacja:

Uwaga 11: Nie bój się, że spadniesz z murów i zrobisz sobie krzywdę - w Wiedźminie nie da się spaść znikąd, gdzie nie zostało to przewidziane.

Łucznikami (M1.11 ), którzy starają się do Ciebie strzelać z niższego poziomu, nie przejmuj się - na razie nie masz jak zrobić im krzywdy. Po prostu przebiegnij obok nich.

Po scence przerywnikowej od razu zaatakuje Cię kolejny bandyta (M1.12 ). Następny (M1.13 ) ruszy na Ciebie za chwilę.
Uwaga 12: Pamiętaj o dostosowaniu stylu walki do przeciwnika, z którym aktualnie walczysz. Tych, którzy poruszają się szybko, atakuj stylem szybkim. Tych, którzy zdradzają powolność, atakuj stylem silnym. Jeśli Twoje ciosy są zbyt łatwo parowane lub nie jesteś w stanie ich w ogóle zadawać, przełącz styl na inny.

Do łucznika (M1.13 ) musisz sam podbiec - staraj się to robić zawsze jak najszybciej. Pokonaj kolejnych bandytów (M1.14 , M1.15 ). Zauważ stojącą pod ścianą beczkę (M1.19 ) - to pierwszy schowek w grze, który możesz splądrować.

Z trójką (M1.16 ) przy bramie poradzisz sobie najłatwiej trzymając ich na schodach. Wówczas unikniesz walki z więcej niż jednym przeciwnikiem na raz. Pamiętaj jednak o przełączaniu stylów walki - do pokonania masz jednego szybkiego oraz dwóch wolnych. Na koniec otwórz bramę za pomocą kołowrotu (M1.17 ).

Scenkę przerywnikową zakończysz bogatszy o dwa eliksiry: Grom i Jaskółkę . Zgodnie z wolą Vesemira Grom wypij od razu, Jaskółkę zachowaj sobie na potem - być może w ogóle nie będziesz jej potrzebować w Prologu.

Uwaga 13: Jaskółkę (eliksir przyspieszający leczenie) warto nosić na pasku - ułatwia to dostęp do niej podczas walki.

Idąc do wejścia do twierdzy (M1.18 ), zwróć uwagę na to, że po ostatnim pokonanym łuczniku (M1.15 ) pozostały szczątki - możesz je przeszukać. Z Triss i wiedźminami, którzy na Ciebie czekają, możesz porozmawiać, żeby uzupełnić swoją wiedzę o eliksirach, Magistrze czy Savolli . Aby się dostać do środka twierdzy musisz jednak jedynie kliknąć na bramę (M1.18 ) albo porozmawiać ze stojącym obok niej Leo .
0
- Wiedźmin - poradnik
- Wiedźmin - poradnik do gry
- Prolog
- Dziedziniec Kaer Morhen (1) | Prolog | Solucja Wiedźmin
- Dziedziniec Kaer Morhen (2) | Prolog | Solucja Wiedźmin
- Wnętrze Kaer Morhen | Prolog | Solucja Wiedźmin
- Laboratorium Wiedźminów | Prolog | Solucja Wiedźmin
- Droga do Laboratorium | Prolog | Solucja Wiedźmin
- Walka z przerazą | Prolog | Solucja Wiedźmin
- Opuszczamy Kaer Morhen | Prolog | Solucja Wiedźmin
- Wnętrze Kaer Morhen - piętro | Prolog | Solucja Wiedźmin
- Prolog
- Wiedźmin - poradnik do gry
Komentarze czytelników
mariusz695 Legionista
Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)
MixerXD12 Legionista
Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.
rafalk2581114172023 Junior
Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro
jan25811 Junior
Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]
UziDEAD Junior
witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.