Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin - poradnik

Wiedźmin - poradnik

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dziedziniec Kaer Morhen (2) | Prolog | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin

Uwaga 11: Nie bój się, że spadniesz z murów i zrobisz sobie krzywdę - w Wiedźminie nie da się spaść znikąd, gdzie nie zostało to przewidziane - Dziedziniec Kaer Morhen (2) | Prolog | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik

Uwaga 11: Nie bój się, że spadniesz z murów i zrobisz sobie krzywdę - w Wiedźminie nie da się spaść znikąd, gdzie nie zostało to przewidziane.

Łucznikami (M1 - Dziedziniec Kaer Morhen (2) | Prolog | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik

Łucznikami (M1.11 ), którzy starają się do Ciebie strzelać z niższego poziomu, nie przejmuj się - na razie nie masz jak zrobić im krzywdy. Po prostu przebiegnij obok nich.

Po scence przerywnikowej od razu zaatakuje Cię kolejny bandyta (M1 - Dziedziniec Kaer Morhen (2) | Prolog | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik

Po scence przerywnikowej od razu zaatakuje Cię kolejny bandyta (M1.12 ). Następny (M1.13 ) ruszy na Ciebie za chwilę.

Uwaga 12: Pamiętaj o dostosowaniu stylu walki do przeciwnika, z którym aktualnie walczysz. Tych, którzy poruszają się szybko, atakuj stylem szybkim. Tych, którzy zdradzają powolność, atakuj stylem silnym. Jeśli Twoje ciosy są zbyt łatwo parowane lub nie jesteś w stanie ich w ogóle zadawać, przełącz styl na inny.

Do łucznika (M1 - Dziedziniec Kaer Morhen (2) | Prolog | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik

Do łucznika (M1.13 ) musisz sam podbiec - staraj się to robić zawsze jak najszybciej. Pokonaj kolejnych bandytów (M1.14 , M1.15 ). Zauważ stojącą pod ścianą beczkę (M1.19 ) - to pierwszy schowek w grze, który możesz splądrować.

Z trójką (M1 - Dziedziniec Kaer Morhen (2) | Prolog | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik

Z trójką (M1.16 ) przy bramie poradzisz sobie najłatwiej trzymając ich na schodach. Wówczas unikniesz walki z więcej niż jednym przeciwnikiem na raz. Pamiętaj jednak o przełączaniu stylów walki - do pokonania masz jednego szybkiego oraz dwóch wolnych. Na koniec otwórz bramę za pomocą kołowrotu (M1.17 ).

Scenkę przerywnikową zakończysz bogatszy o dwa eliksiry: Grom i Jaskółkę - Dziedziniec Kaer Morhen (2) | Prolog | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik

Scenkę przerywnikową zakończysz bogatszy o dwa eliksiry: Grom i Jaskółkę . Zgodnie z wolą Vesemira Grom wypij od razu, Jaskółkę zachowaj sobie na potem - być może w ogóle nie będziesz jej potrzebować w Prologu.

Uwaga 13: Jaskółkę (eliksir przyspieszający leczenie) warto nosić na pasku - ułatwia to dostęp do niej podczas walki - Dziedziniec Kaer Morhen (2) | Prolog | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik

Uwaga 13: Jaskółkę (eliksir przyspieszający leczenie) warto nosić na pasku - ułatwia to dostęp do niej podczas walki.

Idąc do wejścia do twierdzy (M1 - Dziedziniec Kaer Morhen (2) | Prolog | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik

Idąc do wejścia do twierdzy (M1.18 ), zwróć uwagę na to, że po ostatnim pokonanym łuczniku (M1.15 ) pozostały szczątki - możesz je przeszukać. Z Triss i wiedźminami, którzy na Ciebie czekają, możesz porozmawiać, żeby uzupełnić swoją wiedzę o eliksirach, Magistrze czy Savolli . Aby się dostać do środka twierdzy musisz jednak jedynie kliknąć na bramę (M1.18 ) albo porozmawiać ze stojącym obok niej Leo .