Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin - poradnik

Wiedźmin - poradnik

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania poboczne (2) | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin

Q2.24. Pamięć ostrza

Faza 1. Miecz u Talara

O tym, że paser Talar wszedł w posiadanie wiedźmińskiego miecza, dowiesz się od kapitana Vincenta w Fazie 2 questu Q2.23. Wielka ucieczka .

Faza 2. Tajemniczy właściciel

Gdy zapytasz Talara (M8.26 ) o to, skąd miał wiedźmiński miecz, powie, że to nie była brzytwa Berengara .

Faza 3. Gracz w kości

Zapytaj Talara , skąd miał ten miecz w takim razie, a powie Ci, że kupił go od Hazardzisty , którego znajdziesz w karczmie "Miś Kudłacz" (M8.24 ).

Faza 4. Ogrodnik

Hazardzista powie Ci, że miecz wygrał od Ogrodnika (M8.29 ).

Faza 5. Shani

Od Ogrodnika dowiesz się zaś, że miecz należał do wiedźmina Coena , który zginął w Bitwie pod Brenną. Więcej na jej temat dowiesz się od Shani . Do jej domu (M8.21 ) musisz się udać nocą (przeczytaj opis przy mapie Wyzimy Klasztornej, jak ominąć Babcię ).

Faza 6 - Zadania poboczne (2) | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik

Faza 6. Zoltan

Od Shani dowiesz się, że o mieczu powinieneś pogadać z Zoltanem .

Faza 7. Ocena

Zoltana spróbuj złapać w "Misiu Kudłaczu" (M8.24 ). Rzuci swoim fachowym okiem na Twój miecz i stwierdzi, że jest niezły. To zakończy quest, a Ty otrzymasz od niego Runę ziemi .

Q2.25. Bestia z kanałów

Faza 1. Skoffin

Quest aktywuje się po zabiciu Kuroliszka w Kanałach (M8.1 ) na początku drugiego rozdziału. Po nagrodę za głowę poczwary powinieneś się zgłosić do Vincenta .

Faza 2. Dowód

Powiedz Vincentowi (M8.23 ), że masz dowód, że zabiłeś Kuroliszka , a kupi od Ciebie trofeum i zapłaci za nie 400 orenów.

Q2.26. Podejrzany: Vincent Meis

Faza 1. Podejrzenie

Podczas rozmowy z Zygfrydem w kanałach (Faza 6 questu Q2.23. Wielka ucieczka ) padnie podejrzenie na Vincenta , że to on napuścił na Ciebie bandytów.

Faza 2. Magazyny

Jeśli zapytasz Vincenta (M8.23 ) o to, jak idzie śledztwo w sprawie Salamandry, dowiesz się o mającej miejsce o północy akcji w magazynach.

Faza 3. Salamandry

Udaj się do magazynu (M8.39 ) o północy. Niezależnie od opcji, jaką wybierzesz w rozmowie z Vincentem i tak będziesz musiał stanąć do walki i zabić wszystkich bandytów. Jeśli jednak opowiesz się po stronie Vincenta , dowiesz się nieco więcej o sytuacji.

Faza 4. Drobne informacje

Po rozmowie z Vincentem (nie ma znaczenia, jakie opcje wybierzesz) przekonasz się, że bez mocnych dowodów nie pociągniesz dalej śledztwa.

Faza 5. Niewinny

W Fazie 4 questu Q2.36. Szczur - udając się na Groblę (M8.4 ) - dowiesz się, że Meis faktycznie stara się rozpracować Salamandrę.

Faza 6. Niewinny

Wróć do Vincenta (M8.23 , M8.44 ) i powiedz mu, że wiesz, co go łączy z Salamandrą. Dowiesz się nieco więcej o Azarze Javedzie , a ponadto otrzymasz Sygnet straży miejskiej .

Q2.30. Podejrzany: Vivaldi

Faza 1. Vivaldi

Quest ten aktywuje się po rozmowie z Siemko (M8.23 ) o Magistrze .

Faza 2. Niewinny

O tym, że Vivaldi (M8.9 ) jest niewinny, świadczyć będzie fakt, że stracił kontrolę nad swoim bankiem, więc to nie on finansował zwolnienie Magistra z celi. O utracie banku dowiesz się zaś od Zoltana (M8.24 ).

Faza 3. Niewinny

W rozmowie dowiesz się od Vivaldiego , że Azar Javed jest czarownikiem-renegatem, jednym z tych, którzy niegdyś odpowiadali za wiedźmińskie mutacje.

Q2.31. Podejrzany: Talar

Faza 1. Talar

Daj Siemce (M8.23 ) Fisstech (znajdziesz go na przykład przy ciałach bandytów zabitych w Fazie 4 questu Q2.27. Tajemnice Wyzimy ), a rzuci cień podejrzenia na Talara . (Jeśli Siemko nie chce akurat z Tobą rozmawiać, wyjdź na ulicę i wróć do niego).

Faza 2. Brak dowodów

Od Talara nic się nie dowiesz o jego kontaktach z Salamandrą - potrzebujesz dowodów.

Faza 3. Niewinny

W trakcie Fazy 6 questu Q2.49. Sekcja zwłok uniewinnisz go. Dowód jego niewinności możesz również zdobyć na zakończenie questu Q2.37. Przyjaciółka z dawnych lat .

Faza 4. Dowód niewinności

Udaj się do Talara (M8.26 )...

Faza 5. Niewinny

... i powiedz mu, że Azar podszywa się pod Raymonda .

Q2.32. Kościany poker: zawodowiec

Faza 1. Talar gra w kości

Gdy udasz się w drugim rozdziale do Talara (M8.26 ) i wyzwiesz go na pojedynek, zgodzi się.

Faza 2. Talar

Pokonaj go w grze.

Faza 3. Munro gra w kości

Zaproponuj grę Munro - spotkasz go w karczmie (M8.24 ).

Faza 4. Munro.

Wygraj z Munro Bruysem .

Kolejnych przeciwników spotkasz w następnym rozdziale.

Q2.33. Bezpieczna przystań

Faza 1. Kupiec

Zapytaj Zoltana o dobrze płatną pracę, to skieruje Cię na groblę do Leuvaardena (M9.10 ).

Faza 2. Utopce na bagnach

Kupiec zaoferuje Ci 400 orenów za pozbycie się Utopców na bagnach.

Faza 3. Nagroda

Interesujące Cię Utopce znajdziesz w Lesie na bagnach w okolicy ogniska (M10.4 ) - koniecznie zabij je nocą (jest tam wiele Utopców również w dzień, ale nie o nie chodzi).

Faza 4. Zadanie wykonane

Po należne Ci 400 orenów zgłoś się do Leuvaardena (M9.10 ) spacerującego po Grobli.