Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin - poradnik

Wiedźmin - poradnik

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

M14: Wyzima Handlowa | Rozdział 3 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin

Mapy do rozdziału trzeciego

Handlowa dzielnica Wyzimy jest lokacją bezpieczną nawet w nocy. Aczkolwiek snują się tu po ulicach ludzie Salamandry wówczas a i Kikomora się trafi... Jeśli w nocy zostaniesz zatrzymany bez glejtu pozwalającego poruszać się po zmroku, zaproponuj, że zabijesz wszystkie Kikimory jakie spotkasz, jeśli dostasz glejt. Dostaniesz go.

1 - M14: Wyzima Handlowa | Rozdział 3 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik

1. Dom Triss (dwa wejścia). Na parterze, na regale z książkami znajdziesz książki: Monstrum albo wiedźmina opisanie i Pogrom rivijski . Z tej drugiej dowiesz się ponad wszelką wątpliwość, że nie żyjesz. W skrzyni na piętrze znajdziesz książkę Czarodziejki i czarodzieje . Znajduje się tu również jeden z teleportów. Możesz tu medytować.

2. Barykady.

3. Dom.

4. Manufaktura.

5. Dom Nocy. Wejścia na górę pilnuje Ochroniarz - powiedz, że masz interes do jego pani, a jak Ci powie, że go nie przekupisz, powiedz, że nie zamierzasz. Wówczas wywiąże się między Wami walka na pięści - pokonaj go.

6. Barykady.

7. Brama do Wyzimy Klasztornej.

8. Magazyn przy strażnicy.

9. Brama na cmentarz.

10. Wielki Łowczy Królewski .

11. Strażnica - ma dwa wejścia na dwóch poziomach.

12. Kram Zbrojmistrza .

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie