Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin - poradnik

Wiedźmin - poradnik

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania poboczne (1) | Rozdział 4 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin

Zadania poboczne rozdziału czwartego

Qp.3. Tajemnica Berengara (kontynuacja)

Faza 13. Spotkanie

Berengara spotkasz wreszcie w krypcie (M26.17 ) na Brzegu, co odpali quest Q4.94. Ścieżki przeznaczenia .

Faza 14 - Zadania poboczne (1) | Rozdział 4 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik

Faza 14. Współpraca z Salamandrą

Gdy będziesz mieć za sobą rozmowę z Panią Jeziora (M31.2 ) w Fazie 8 questu Q4.94. Ścieżki przeznaczenia , wróć do Berengara (M26.19 ) i powiedz mu o rozmowie. Dowiesz się, że Berengar współpracował z Salamandrą dobrowolnie.

Faza 15. Rozstanie

Niniejsza faza aktywuje się, jeśli w wyniku questu Q4.94. Ścieżki przeznaczenia oszczędzisz Berengara .

Faza 16. Druga śmierć Berengara

Niniejsza faza aktywuje się, jeśli w wyniku questu Q4.94. Ścieżki przeznaczenia zabijesz Berengara .

Zakończenie questu będzie miało miejsce w piątym rozdziale.

 

Q1.12. Gra w kości (kontynuacja)

Faza 6. Szuler

Ta Faza aktywuje się po zakończeniu questu Q3.66. Kościany poker: szuler .

Ciąg dalszy w piątym rozdziale.

 

Qp.22. Walka na pięści (kontynuacja)

Faza 8. Walka z Zelestem Mechtem

W wiejskiej karczmie (M30.6 ) będziesz mógł wyzwać na pojedynek Zelesta . Wejściowe wynosi 500 orenów.

Faza 9. Wygrana z Zelestem Mechtem

Gdy pokonasz Zelesta , odbierzesz swoje 500 orenów, a dodatkowo bedziesz mógł wybrać nagrodę: Żółty meteoryt , Runę księżyca lub drugie 500 orenów.

Ostatniego przeciwnika spotkasz w piątym rozdziale.

 

Q3.61. Tożsamość (kontynuacja)

Faza 5. Tożsamość

W karczmie (M30.6 ) będziesz mieć okazję porozmawiać z Jaskrem o zabijaniu ludzi. To, jakiej udzielisz odpowiedzi na pytanie, czy lubisz zabijać, dopisze się do Twojego wizerunku.

Faza 6. Przeznaczenie

Zapytaj Pani Jeziora (M31.2 ), czy potrafi Ci pomóc w kwestii utraconej pamięci. Ona zapyta Cię, czy wierzysz w Przeznaczenie. Twoja odpowiedź odsłoni kolejny kawałek Twojego ja.

Quest będzie mieć ciąg dalszy w piątym rozdziale.

 

Q3.66. Kościany poker: szuler (kontynuacja)

Faza 4. Elfi szuler

Chireadana (M26.12 ) spotkasz w okolicach jaskini na Brzegu. Zapytaj, czy nie możesz mu jakoś pomóc, to powie, że nie chce jałmużny, ale możecie zagrać.

Faza 5. Chreadan

Pokonaj go w grze.

Faza 6. Jaskier

W wiejskiej karczmie (M30.6 ) zapytaj Jaskra , jak mu się podoba życie na wsi, a okaże się, że grywa w pokera.

Faza 7. Jaskier

Pokonaj Jaskra .

Faza 8. Szuler

Gdy pokonasz trzech legendarnych szulerów, sam zdobędziesz tytuł szulera. Możesz w tym rozdziale spotkać jeszcze jednego szulera - Ducha Kolekcjonera Kości (M30.8 ).

Q4.91. Złodziejskie nasienie

Faza 1. Najada

Najada , którą znajdziesz na kamiennej grobli (M26.3 ), poprosi Cię o odebranie jej naszyjnika topielcowi Zefirowi . A przy okazji o pokonanie trzech grup Utopców .

Faza 2. Brzeg jeziora

Pamiętaj, że Utopce wychodzą z wody tylko w nocy. Pierwszą grupę znajdziesz na brzegu jeziora (M26.10 ).

Faza 3. Brzeg i wyspa

Również nocą znajdziesz na Wyspie Rybitw (M31.9 ) kolejną grupę Utopców do pociachania.

Faza 4. Utopce

Przy rzece (M30.22 ) znajdziesz ostatnią grupę Utopców . Gdy zabijesz Utopce , z wody wyjdzie topielec Zefir .

Faza 5. Naszyjnik

Zabij również Zefira .

Faza 6. Zguba

Przy ciele Zefira znajdziesz Naszyjnik z turkusem należący do Najady .

Faza 7. Nagroda

Wróć do Najady (M26.4 ) i powiedz jej, że odzyskałeś naszyjnik. Jako nagrodę będziesz mógł wybrać Runę Ziemi , książkę Vodyanoi albo ryboludzi opisanie lub obietnicę, że za każdym razem, gdy przyjdziesz do Najady , ta Cię uleczy. Dodatkowo dostaniesz jeszcze amulet - Czerwoną wstążkę .

Q4.92. Chleb powszedni

Faza 1. Chleb

Zapytaj Toruviel (M26.12 ), czy możesz jej jakoś pomóc, to poprosi Cię o kupno 5 bochenków chleba.

Faza 2. Dostawa chleba

U Piekarza (M30.18 ) kupisz za 20 orenów tylko 4 bochenki.

Faza 3. 4 bochenki lub 5 bochenków

Wróć do Toruviel (M26.12 ) i przekaż jej albo 4 bochenki, na które starczyło pieniędzy, albo 5 bochenków, nie wspominając, że jeden dorzuciłeś od siebie.