Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin - poradnik

Wiedźmin - poradnik

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania poboczne (3) | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin

Q2.34. Pracujące dziewczyny

Faza 1. Pomoc dla "dzewczynek"

Zapytaj Carmen (M8.38 ) o zlecenie dla siebie i przyjmij je.

Faza 2. Walka z bandytami

Pierwszą dwójkę bandytów spotkasz naprzeciw wejścia do szpitala (M8.31 ). Zabij ich.

Faza 3. Walka z bandytami

Drugą dwójkę bandytów znajdziesz przy domu Vivaldiego (M8.8 ). Zabij ich.

Faza 4. Walka z bandytami

Ostatnią dwójkę bandytów znajdziesz na targu (M8.17 ). Zabij ich.

Faza 5. Zapłata

Po robocie musisz wrócić do Carmen (M8.38 ) po zapłatę.

Faza 6. Zapłata

Jeśli nie weźmiesz od Carmen 200 orenów za robotę, dowiesz się od niej, że każda jej podopieczna w mieście odda Ci się za kwiaty.

Q2.35. Nawiedzony dom

Faza 1. Nawiedzony dom

Quest zleci Ci niczym nie wyróżniający się Oprych , którego spotkasz w dzielnicy biedoty - możesz go znaleźć na przykład w domu (M8.43 ) naprzeciw magazynu.

Faza 2. Półelfka

W rzekomo nawiedzonym domu (M8.41 ) wpadniesz w pułapkę. Problem, jak można być tak głupim, żeby zastawiać pułapkę na wiedźmina, pozostanie nierozwiązany. Przy zwłokach oprycha znajdziesz Klucz .

Faza 3. Nagroda

Porozmawiaj z uratowaną przy okazji Półelfką - Zadania poboczne (3) | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik

Porozmawiaj z uratowaną przy okazji Półelfką . Obieca Ci nagrodę, ale musisz przyjść do niej do domu nieludzi (M8.13 ). Aby w pełni zasłużyć sobie na obiecaną nagrodę, będziesz musiał jeszcze wykazać się rozumieniem Starszej Mowy, czyli wybrać właściwe kwestie: "Spróbujmy.", "Jesteś Feainnewedd. Dziecko Słońca.", "Ty przybywasz z... znad rzeki... alabastrowych... mostów.", "Masz rację... En'ca minne, maleńko miłości... Czas Końca, Tedd Deireadh..."

Q2.36. Szczur

Faza 1. Nawiedzony dom

Zadanie otrzymasz od Colemana , którego znajdziesz w karczmie (M8.24 ). Twoim zadaniem jest sprawdzić, co straszy w Opuszczonym domu (M8.3 ).

Faza 2. Duchy

Na miejscu faktycznie zastaniesz dwa Upiory , które będziesz musiał pokonać.

Faza 3. Grobla

Od karczmarza (M8.24 ) dowiesz się, że Colemana należy szukać na Grobli (M8.4 ).

Faza 4. Kapuś

Gdy wejdziesz na Groblę, będziesz świadkiem sceny, podczas której dowiesz się, że Coleman pracuje dla Vincenta jako kapuś. Możesz o tym powiedzieć karczmarzowi lub nie.

Faza 5. Donos

Jeżeli doniesiesz karczmarzowi (M8.24 ) na Colemana , dowiesz się, że Baranina będzie skłonny zapłacić za głowę kapusia nawet 500 orenów. Coleman jednak zniknie.

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie