Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin - poradnik

Wiedźmin - poradnik

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

M5: Obrzeża Wyzimy | Rozdział 1 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

Mapy do rozdziału pierwszego

Uwaga 26: Lokacje otwarte są za dnia bezpieczne (nie możesz dobywać mieczy) - za wyjątkiem tych, które zostały opisane jako niebezpieczne przez całą dobę. Lokacje podziemne są niebezpieczne zawsze (możesz dobywać broni zawsze).

Uwaga 27: Przedmioty, które będziesz znajdował w szafach, skrzyniach itp. są w znacznej części dobierane losowo za pierwszym wejściem do lokacji, w której się znajdują. Jednak kluczowe przedmioty powinieneś znaleźć tam, gdzie zostały opisane w poradniku, choć nie musi to być regułą. Zaglądaj do wszystkich chat, beczek, szaf itd. nawet jeśli nie są szczegółowo opisane w poradniku - znajdziesz w nich zawsze losowo dobrane przedmioty, które Ci się przydadzą choćby na sprzedaż.

Rośliny: Jaskółcze ziele , Balissa , Biały mirt , Berberka , Zimejka - M5: Obrzeża Wyzimy | Rozdział 1 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik

Rośliny: Jaskółcze ziele , Balissa , Biały mirt , Berberka , Zimejka . Potwory (nocą): Barghesty , Utopce , parę Ghuli i Nadir . W ramach questów: Echinopsy , Bestia .

1. Brama wioski.

2. Ognisko.

3. Karczma i tablica ogłoszeń przed wejściem. Na tablicy ogłoszeń znajdziesz list gończy wystawiony za Magistrem (przeczytanie go rozpocznie quest Q1.7. Poszukiwany ), zlecenie na barghesty (przeczytanie go rozpocznie quest Q1.8 Zlecenie na barghesty ), zlecenie na utopce (przeczytanie go rozpocznie quest Q1.9. Zlecenie na utopce ) oraz zlecenie na ghule (przeczytanie go rozpocznie quest Q1.10. Zlecenie na ghule ).

W karczmie spotkasz Karczmarza Olafa , Vesnę Hood , Pijaka , Antykwariusza , Hazardzistę , Barda oraz - po wykonaniu questu Q1.16. Pogrzebane wspomnienia - Kalksteina , a po spotkaniu nad rzeką (M5.43 ) Zoltana . Część z gości w nocy udaje się do swoich pokoi, do których nie masz wstępu - staraj się ich szukać w karczmie za dnia. Możesz tu również zarobić nieco pieniędzy w walce na pięści.

Przeszukaj karczmę, oczywiście. Przed karczmą stoją dodatkowo dwie beczki do opędzlowania.

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie