Wiedźmin: Zadania główne (1) Rozdział 3
Aktualizacja:
Zadania główne rozdziału trzeciego
Zaczynasz od questu Q3.60. Eleganckie przyjęcie , który kontynuujesz w queście Q3.87. Zamek i klucz oraz kończysz rozdział questem Q3.89. Bez przebaczenia . W międzyczasie musisz wykonać kilka pomocniczych questów głównych: Q3.64. Po nitce do kłębka , Q3.69. Wyzimski łącznik , Q3.74. Dyplomatyka i łowy , Q3.72. Czas żniw oraz Q3.88. Złoto dla zuchwałych . W miarę postępów aktualizuje Ci się także trwający przez całą grę quest Qp.4. Wiedźmińskie tajemnice .
Qp.4. Wiedźmińskie tajemnice (kontynuacja)
Faza 8. Obóz Salamandry na bagnach
W trzecim rozdziale udaj się do obozu (M20.12 ) na bagnach i zabij wszystkich ludzi Salamandry, nie wyłączając Rolanda Bleinheima . (Walcz na prowadzącej do obozu kładce, to będzie Ci dużo łatwiej).
Faza 9. Salamandra w Dzielnicy Klasztornej
Gdy wykonasz dla Siemki quest Q3.69. Wyzimski łącznik , Salamandra otrzyma kolejny dotkliwy cios.
Faza 10. Zniszczone komórki
Tobie pozostanie czekać na sposobność rozprawy z samym Azarem .
Faza 11. Walka z potworami
Pod koniec questu Q3.89. Bez przebaczenia zabijesz hordę Kikimor ...
Faza 12. Drugi oddech
... oraz dowiesz się, że Salamandra jest wspierana przez królewnę Addę . Przed śmiercią z jej ręki uratuje Cię Triss .
Dalszy ciąg Wiedźmińskich tajemnic pod koniec rozdziału czwartego.
Q3.60. Eleganckie przyjęcie
Faza 1. Przyjęcie
To jeden z czterech questów, z którymi rozpoczynasz trzeci rozdział.
Faza 2. Spotkanie
Udaj się wieczorem na piętro "Nowego Narakortu" (M14.13 ). Przy schodach natkniesz się na Triss , ale Twoje próby wymigania się z przyjęcia spełzną na niczym. Poza Triss , na przyjęciu spotkasz jeszcze królewnę Addę , Hrabiego Rodericka de Wett , Velerada , Erkyna von Blunt , Talara i oczywiście Declana Leuvaardena . Rozmawiając Addą raczej wspomnij o jej pięknym obliczu, a nie o zdjętej klątwie. Erkyn von Blunt złożył śluby milczenia - jeśli go upijesz (3 flaszki wódki wystarczą), zacznie gadać, a ponadto da Ci Sygnet Domu Nocy , z którym będziesz mieć dużą zniżkę u tamtejszych dziewczyn. Zamień jeszcze dwa słowa z Talarem i daj się przedstawić Veleradowi .
Faza 3. Rozmowy
Na koniec porozmawiaj z Leuvaardenem i zostaw z nim Triss . Możesz zamienić teraz kilka słów z Veleradem o królu i o Addzie . Potem wróć do rozmowy z Addą i - jeśli chcesz się jeszcze tego wieczoru spotkać z nią w alkierzu - wybierz w rozmowie opcje:
- Jestem pod wrażeniem tego porównania (...)
- (...) polityka i seks sprowadzają się w sumie do jednego (...)

Faza 4. Upodobania królewny
Aby dowiedzieć się, co lubi jadać królewna, pogadaj z Veleradem .
Faza 5. Velerad
Musisz mu jednak najpierw przynieść coś mocniejszego - np. flaszka cytrynówki się nada.
Faza 6. Rozmowa z Veleradem
Gdy Velerad się napije, zdradzi, że więcej na ten temat wie Talar . Z rozmowy z Talarem dowiesz się zaś, że zajęcie pasera jest tylko przykrywką dla jego funkcji w królestwie.
Faza 7. List
Zanim się dowiesz więcej o upodobaniach kulinarnych Addy , będziesz musiał przynieść Talarowi list ze skrzyni w alkierzu, do którego wejście znajduje się u zwieńczenia schodów. Poza Tajemniczą notatką w skrzyni znajdziesz jeszcze książkę Cudzoziemskie krainy .
Faza 8. Katoblefasy
Oddaj list Talarowi , a dowiesz się, że królewna jada kato-coś-tam.
Faza 9. Katoblofasy
Jak kato-coś-tam przyrządzać, wie zaś Velerad . Bo Talar na gotowaniu się nie zna.
Faza 10. Iluzja katoblefasów
Poproś o pomoc Triss i daj jej chwilkę czasu...
Faza 11. Katoblefasy gotowe
... i zagadaj do niej jeszcze raz. Otrzymasz iluzję katoblefasów.
Faza 12. Alkierz
![]() | Podaruj Addzie Tatara z katoblefasów , a umówi się z Tobą w alkierzu. Idź tam za nią, a gdy zechce z Tobą popolitykować, odpowiedz jej: "Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem." - oczywiście jeśli masz ochotę na seks z królewną. Gdy załatwisz już sprawę z Addą (a możesz to zrobić już w Fazie 3 tego questu nie decydując się na flirt), pojawi się Triss i powie Ci, że Leuvaarden chce z Tobą porozmawiać. |
Faza 13. Gospodarz
Porozmawiaj z Leuvaardenem i zgódź się rozprawić z Salamandrami. Wspomniane przez kupca kluczowe miejsca dla operacji Salamandry będziesz musiał spacyfikować. Jeden obóz znajdziesz na bagnach (M20.12 ), drugie miejsce w kanałach (M16.16 ). Teraz zainteresuj się questami: Q3.64. Po nitce do kłębka, Q3.69. Wyzimski łącznik oraz Q3.74. Dyplomatyka i łowy . Dalszy ciąg tego questu znajdziesz w queście Q3.87. Zamek i klucz .
0
- Wiedźmin - poradnik
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
- Wiedźmin: Rozdział 3
- Wiedźmin: Rozdział 3 - Zadania i postacie
- Wiedźmin: Zadania główne (1) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania główne (2) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania główne (3) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania główne (4) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania główne (5) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania poboczne (1) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania poboczne (2) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania poboczne (3) Rozdział 3
- Wiedźmin: Zadania poboczne (4) Rozdział 3
- Wiedźmin: Istotne postacie Rozdział 3
- Wiedźmin: Rozdział 3 - Zadania i postacie
- Wiedźmin: Rozdział 3
- Wiedźmin: Wiedźmin - poradnik do gry
Komentarze czytelników
mariusz695 Legionista
Powoli tworzę apkę w której będę miał wszystkie książki, receptury i może dodam jeszcze schematy itd. z wieśka 1-3, niedawno udało mi się w koooońcu po latach przechodzenia, przejść całość i tak mnie korciło żeby zrobić sobie taki zbiór różniący się budową od tego tutaj. Później w planach jest ogarnienie zadań od A-Z, ale to już większy projekt i w ciul roboty :)
MixerXD12 Legionista
Nie dopisali że w prologu można zdobyć jedną, jeśli zabijemy samodzielnie przerazę i porozmawiamy z Vesemirem to ją dostaniemy.
rafalk2581114172023 Junior
Świetna gra gram 2 rozdział gra trzyma poziom jak na te czasy ciekawe jak wiedzmin2 pozdro
jan25811 Junior
Hej jeśli by ktoś pytał to da się zmienić poziom trudności tu macie poradnik [link]
UziDEAD Junior
witam mam problem w rozdziale 2 czytuje zapis gra wywala mnie na nowo na początek rozdziału 2 ale nie moge juz odebrać ekwipunku zna ktos moda który naprawia to lub jakies porady
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

