Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin - poradnik

Wiedźmin - poradnik

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania główne (2) | Rozdział 4 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin

Q4.93. Alvin

Faza 1. Alvin

Gdy tylko pojawisz się w wiosce w czwartym rozdziale, spotkasz Jaskra i dowiesz się od niego paru rzeczy, między innymi tego, że Alvinem opiekuje się Alina .

Faza 2. Okolica

Alvina znajdziesz w chacie Aliny (M30.19 ). Porozmawiaj z nim.

Faza 3. Rodzina

Rozmowa z Aliną przekona Cię, że dziewczyna jest w porządku.

Faza 4. Amulet

Zajrzyj do karczmy (M30.6 ), a w drogę wejdzie Ci Jaskier i przekaże Amulet z dwimerytu dla Alvina od Triss .

Faza 5. Ruinki (albo Nad rzeką)

Gdy wrócisz do Aliny (M30.19 ), okaże się, że Alvina nie ma w domu.

Retrospekcja: Jeśli w rozdziale trzecim oddałeś dziecko pod opiekę Triss, znajdziesz go w ruinach (M30.8 ). Spotkasz tam Ducha Kolekcjonera Kości - będziesz mógł z nim walczyć lub zagrać z nim o Alvina w kości.

Jeśli Alvina oddałeś pod opiekę Shani , wówczas znajdziesz go nad rzeką (M30 - Zadania główne (2) | Rozdział 4 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin - poradnik

Jeśli Alvina oddałeś pod opiekę Shani , wówczas znajdziesz go nad rzeką (M30.22 ) i będziesz musiał go obronić przed Zjadarką .

Faza 6. Wieszczba

Daj Alvinowi Amulet z dwimerytu . Zanim chłopiec założy amulet od Triss , zacznie wieszczyć.

Faza 7. Nowe informacje

Aby dowiedzieć się, że Salamandra szuka Alvina , idź do Berengara (M26.19 ) i zauważ w rozmowie, że nie powiedział Ci jeszcze wszystkiego.

Faza 8. Wiedźmini

Gdy będziesz wracać z Wyspy Rybitw, spotkasz na Brzegu Alvina , który oświadczy, że chce zostać wiedźminem. Możesz mu odpowiedzieć na trzy sposoby:

  • zostanie wiedźminem wiąże się z olbrzymim bólem;
  • nikt już nie potrafi przeprowadzać mutacji;
  • lepiej zostań rycerzem.

Faza 9. Przeznaczenie

Gdy zabijesz wszystkie Panny młode w Fazie 12 questu Q4.105. W pełnym słońcu , Alvin będzie chciał z Tobą porozmawiać o głosach, które słyszy. Możesz mu powiedzieć, że:

  • sami jesteśmy kowalami swojego losu;
  • jego zdolności są darem;
  • przykro ci, ale życie odmieńca jest trudne.

Faza 10. Dar

Miecz Aerondight otrzymasz od Pani Jeziora na zakończenie questu Q4.90. Kręgi na wodzie .

Faza 11. Nieludzie

Kolejne trudne pytanie Alvin zada Ci, gdy wejdziesz do Wioski przed walką między Zakonem a Scoia'tael w Fazie 3 questu Q4.107. Wolne elfy : czemu elfy to robią. Bedziesz mieć trzy odpowiedzi:

  • ludzie przyparli je do muru;
  • smutna próba zatrzymania biegu historii;
  • pełne piękna maski właśnie opadły.

Faza 12. Zniknięcie Alvina

Gdy dojdzie do walki, Alvin pod wpływem przerażenia teleportuje się niewiadomo dokąd.

Faza 13. Do Wyzimy

Z końcem rozdziału czwartego znajdziesz się na Brzegu. Idź w stronę łódki (M26.8 ) i powiedz Jaskrowi , że jest źle, bardzo źle. Popłyniecie z powrotem do Wyzimy. Będziesz mieć nadzieję, że Triss coś na zniknięcie Alvina poradzi.

Q4.95. Zbroja

Faza 1. Zbroja Kruka

Zapytaj Berengara (M26.19 ) o legendarną zbroję - wcześniej musisz spotkać się z nim w krypcie (M26.17 ) - a skieruje Cię po dalsze informacje do miejscowego Kowala (M30.21 ) i Elfiego rzemieślnika (M26.12 ).

Faza 2. Zapiski elfiego pieśniarza

Elfi rzemieślnik poleci Ci znaleźć grobowiec elfiego mistrza pieśni.

Quest będziesz mógł zakończyć w piątym rozdziale.

Faza 3. Ród de Ruyter

Od Kowala (M30.21 ) dowiesz się, że powinieneś odnaleźć fragment zbroi w grobie jednego z grafów de Ruyter.

Faza 4. Fragment zbroi

Fragment taki znalazłeś zapewne już wcześniej w Krypcie na Brzegu (M26.17 ), w sarkofagu (M27.5 ). Jeśli nie, udaj się po niego.