Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

WiedŸmin - poradnik

WiedŸmin - poradnik

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŒCI

Questy główne WiedŸminkołaja | WiedŸminkołaj | Dodatki do WiedŸmina poradnik WiedŸmin

1 - Questy główne WiedŸminkołaja | WiedŸminkołaj | Dodatki do WiedŸmina - WiedŸmin - poradnik
Zadanie to otrzymamy w pierwszej rozmowie z wiedŸmami na cmentarzu (M8 - Questy główne WiedŸminkołaja | WiedŸminkołaj | Dodatki do WiedŸmina - WiedŸmin - poradnik

Zadanie to otrzymamy w pierwszej rozmowie z wiedŸmami na cmentarzu (M8.2 ).

Faza 1. Leœny Dzban

Młody medyk, którego musimy odszukać - Dillen , przesiaduje wieczorami w karczmie (M6.10 ). W rozmowie zwracamy mu uwagę na to, że rozmawia "z kimœ jeszcze". Jeszcze chwila i będziemy pili z nim tajemniczy eliksir. Kiedy zakończymy rozmowę, Geralt wyjdzie za potrzebš i zostanie nawiedzony przez Zeflika .

Faza 2 - Questy główne WiedŸminkołaja | WiedŸminkołaj | Dodatki do WiedŸmina - WiedŸmin - poradnik

Faza 2. Halucynacje

Musimy udać się do Mikołaja (M6.6 ) i zdecydować, czy staniemy po jego stronie i uratujemy œwięta, czy może wolimy wiedŸmy i chaos, który obiecywały. Poniżej postaram się przedstawić obie opcje, z naciskiem na wersję "dobrš".

Faza 3a. Niecodzienna robota

Mikołaj zleca nam uszczęœliwienie wszystkich pacjentów szpitala psychiatrycznego. Trzeba zaczšć od dostania się do œrodka, co jest równoznaczne z ukończeniem zadania QWi.4. Wejœcie do szpitala .

Faza 4a. Uszczęœliwianie

Musimy wykonać w sumie pięć zadań pobocznych. QWi.5. Ucieczka z Los Lebiodas , QWi.6. Specjał , QWi.7. Dudnik , QWi.8. Talizman , oraz QWi.9. Piękny Umysł . Po ich ukończeniu wracamy do Mikołaja (M6.6 ). Okazuje się, że musimy zejœć do kanałów.

Faza 5a. Zamknięta brama

Wieczorem przed karczmš (M6.10 ) znajdziemy Pata , któremu wczeœniej pomogliœmy. Nasz znajomy bez problemu oddaje nam klucz do kanałów .

Faza 6a - Questy główne WiedŸminkołaja | WiedŸminkołaj | Dodatki do WiedŸmina - WiedŸmin - poradnik

Faza 6a. Coœ za coœ

Udajemy się do kanałów (M6.7 ) i dalej - do zamkniętej kraty (M7.2 ). W tym miejscu spotykamy Paskudnego fledera , który jest dosyć mocnym przeciwnikiem. Nie obejdzie się bez srebrnego miecza, silnego stylu i zapewne Jaskółki .

Faza 7a. Symbol Œwišt

W trzewiach potwora odnajdujemy œwięty symbol , który okazał się być rózgš potrzebnš Mikołajowi . Odnajdujemy wyjœcie z kanałów (M7.4 ) i wracamy do Mikołaja (M6.6 ).

Zostało jeszcze 62% zawartoœci tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treœć tej strony oraz tysišce innych ciekawych materiałów dostępne sš w całoœci dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie