Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Bramy Udręki, Brama Mrocznych Ziem, Mroczne Jahai | Krainy Udręki poradnik Guild Wars: Nightfall

Mroczne Jahai jest jednym z miejsc, gdzie można znaleźć specjalną skrzynkę, z której wypada złoty przedmiot oraz od 500 do 3000 złota (im dalsza kraina tym więcej) - Bramy Udręki, Brama Mrocznych Ziem, Mroczne Jahai | Krainy Udręki - Guild Wars: Nightfall - poradnik do gry

Mroczne Jahai

Mroczne Jahai jest jednym z miejsc, gdzie można znaleźć specjalną skrzynkę, z której wypada złoty przedmiot oraz od 500 do 3000 złota (im dalsza kraina tym więcej). Tutaj owy skarb jest w punkcie oznaczonym (2). Taką skrzynię daną postacią można otworzyć jeden raz na 30 dni.

Ponadto będąc w tej krainie będziecie cierpieć od efektu, który wydłuży czas odnawiania wszystkich waszych umiejętności o 3 sekundy.

Zadania:

Kapitan Yithlis (1):

  1. Dziwolągi (najpierw należy wykonać "Zagubiony patrol" z Bram Udręki) - niełatwe zadanie. Przede wszystkim najlepiej by było, gdybyście nie mieli żadnych innych aktywnych zadań na tym terenie. W czasie drogi do Bramy Udręki, co jakiś czas będą pojawiać się grupy demonów. Jak tylko jakaś się pojawi, zatrzymajcie się i postarajcie choć trochę przyciągnąć w kierunku, z którego przyszliście. Jeśli będziecie ostrożni, uda wam się dotrzeć do celu. Bardzo przydatne są czary obszarowe oraz osłony działające na całą drużynę.

Bramy Udręki

Kolekcjonerzy:

Tajemny Strażnik (1 wygrawerowana tajemnica)

Tajemny Strażnik (3 wygrawerowane tajemnice)

Tajemny Strażnik (5 wygrawerowanych tajemnic)

Roland le Moisson (5 masek margonitów)

Seung (5 demonicznych reliktów)

 

Najemnicy (poziom 20):

Devona (wojowniczka)

Aidan (łucznik)

Eve (kultystka)

Cynn (elementalistka ognia)

Kihm (uzdrowiciel)

Mhenlo (uzdrowiciel)

Herta (elementalistka ziemi)

Sogolon (patron)

Gehraz (derwisz)

Odurra (iluzjonistka)

Kupcy i handlarze:

Fahsik (kupiec)

Mehpekanu (kupiec)

Nauczyciele:

Tohn (umiejętności)

Hoju (umiejętności bohaterów)

Schowek:

Agentka Xunlai (schowek)

Pozostali:

Udręczona dusza

Szalona dusza

Pehai

Keshek

Strażniczka Jinyssa

Strażnik Zeliss

Churrazek

Neersi

Dowódca Thurnis

Tuor

Talneng

Vialee

Laninahk

Zadania:

Pehai:

  1. Niezbadane terytorium - należy przejść się do Bramy Bólu. Droga może wydać się trudna, ale tak naprawdę zdecydowanej większości walk da się uniknąć wymijając patrolujące teren grupki, co wam szczerze polecam.

Keshek:

  1. Wychodzą jedynie o zmroku - trzeba zbadać kilka miejsc i pokonać demony, które się tam czają. Ostatecznie musicie zabić dwóch bossów (derwisz i łowca). Uważajcie w pobliżu chodzi grupka przeciwników, więc najbezpieczniej jest wyciągnąć wasze cele.

Strażniczka Jinyssa:

  1. Inwazja od wewnątrz (to zadanie możecie otrzymać dopiero po wykonaniu "Wychodzą jedynie o zmroku") - udajcie się do Bramy Bólu i stamtąd wyjdźcie do Mrocznego Jahai. Niedaleko obok zobaczycie cel swojej podróży. Musicie zabić jednego mnicha. Większy problem stanowi dotarcie do niego, więc na pewno dacie sobie radę.
  2. Naprawianie zepsutego (poziom trudności: mistrzowski) - wbrew pozorom zadanie można wykonać całkiem łatwo i do tego tylko z najemnikami/bohaterami. Zaraz po wejściu do krainy udajcie się w kierunku północnym tak, aby nie zahaczyć o żadnego przeciwnika. Niedługo potem, z waszej lewej strony ruszy na was pierwsza grupka demonów. Stańcie w bezpiecznym miejscu i przy pomocy długiego łuku wyciągnijcie trójkę idącą na końcu. W międzyczasie reszta ruszy w kierunku kapliczki wskrzeszenia. Gdy zabijecie wspomnianą trójkę, pojawi się druga fala wrogów. Zróbcie z nią to samo co z pierwszą. Pojawi się trzecia. I ją potraktujcie podobnie. Teraz sytuacja powinna być następująca: stado wrogów przy kapliczce wskrzeszenia. Niech jedna osoba wyciąga, tak jak poprzednio, najbliżej stojącego przeciwnika. Powinni podchodzić również trójkami, więc nie będzie problemów z ich eliminacją. Po zabiciu wszystkich wrogów, zadanie jest zaliczone.
  3. Zmartwiona strażniczka (poziom trudności: mistrzowski) - zadanie tylko dla wysoce sprawnych drużyn. Musicie obronić Strażniczkę Jinyssę przed sześcioma falami demonów. Każda będzie się składała z dwóch grup po sześć wrogów. Jedna będzie nadciągała ze wschodu, druga z zachodu. Pomimo wsparcia ze strony dziewięciu dodatkowych sojuszników jest naprawdę ciężko. Póki oni żyją, rozdzielcie się na dwie grupki. Potem skupcie się na obronie Jinyssy, gdyż jej śmierć oznacza przegraną. Wszelkiego rodzaju masowe osłony, jak duchy rytualisty, studnie nekromanty itp. są jak najbardziej wskazane.

Churrazek:

  1. Polowanie na demony - najpierw musicie przebić się do Wielkiego Zehtuki, następnie pomóc mu pokonać pewnego bossa derwisza (uwaga, zadaje horrendalne obrażenia) i to tyle. Możecie wrócić po nagrodę.

Neersi:

  1. Napój bogów - wystarczy udać się we wskazane miejsce , pokonać czające się w pobliżu stwory i zabrać porcyjkę wina ze skrzyń. Niedaleko od tego miejsca znajduje się Brama Mrocznych Ziem. Przejdźcie się tam, ułatwi wam to następne zadanie.
  2. Mroczne wrota - przenieście się do Bramy Mrocznych Ziem. Niedaleko zobaczycie Wysłannika Dhunna. Przyzwie on grupkę bestii, ale was interesuje tylko on. Jak tylko zginie, możecie przenieść się do Bramy Udręki po nagrodę.

Dowódca Thurnis:

  1. Zagubiony patrol - należy odnaleźć grupę poszukiwaczy, a następnie ochronić ich przed czterema falami mrocznych bestii. Na szczęście towarzysze bronią się całkiem nieźle, więc nie powinniście mieć z tym problemów.

Brama Mrocznych Ziem

Najemnicy (poziom 20):

Devona (wojowniczka)

Aidan (łucznik)

Eve (kultystka)

Cynn (elementalistka ognia)

Kihm (uzdrowiciel)

Mhenlo (uzdrowiciel)

Herta (elementalistka ziemi)

Sogolon (patron)

Gehraz (derwisz)

Odurra (iluzjonistka)

Kupcy i handlarze:

Makaum (kupiec)

Schowek:

Agentka Xunlai (schowek)

Pozostali:

Udręczona dusza

Szalona dusza